Gå til innhold

Ny kategori: Sinne-utbrudd...

Anbefalte innlegg

Som topic-sier, skulle gjerne sett en kategori som het "Sinne-utbrudd" eller noe i den duren, altså stikk motsatt av den nåværende "Gledes-utbrudd" i off-topic-delen.

Her skulle man få lov til å komme med irrasjonelle, usaklige og totalt poengløse utbrudd av bannskap, forbannelse og hat. Selvsagt innenfor norsk lov (ihht personangrep, rasisme etc).

Vel, tviler vel på at denne blir en realitet - men har ofte ønsket å få utbrudd for mine innebygde aggresjoner "offentlig"... Er liksom ikke helt det samme å sitte hjemme alene i stua og banne over en tapt fotballkamp eller generelt tåpelige medier :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Hehe, hyggelig at flere enn petit moi har slike uanstendige behov. Problemet er bare at forumet strever med en viss selvhøytidelig verdighet som ikke samsvarer med en tilretteleggelse for slike friheter. Så du får bare banne i ytterst ensomhet, stakkars jævel, som du er ... :whistle:

Lenke til kommentar

Vi har en løpende intern diskusjon på hvor mye bannskap og usakligheter vi skal tillate på forumet. Denne selvhøytidelige moderator (som slett ikke strever med det) tror på at en høvelig tone gir et bedre forum. Men det kommer an på øynene som ser...

Med forbehold om at det ikke er jeg som bestemmer her: Noen egen kategori for slikt tror jeg neppe blir aktuelt. Men en tråd for "Sinne-utbrudd" behøvde vel ikke være helt utenkelig, forutsatt at målet for utbruddet ikke var andre forumbrukere. Personangrep blir nok aldri tillatt i noen tråder, uavhengig av begrunnelse.

Problemet er hva vi skulle gjøre med diskusjon rundt utbruddene, det ville nok fort føre til nettopp personkrangel og misstemning.

Geir :)

Lenke til kommentar

Eg ser ikkje heilt poenget med å få sinne ned i tastaturet og ut på internett. Betre å finne ein stein og kaste den så langt du klarer, kanskje akkompanert av eit par gloser.

Eit tråd der folk kan få ytre sin irritasjon over ting kan kanskje være nyttig, men eg synest me absolutt ikkje bør ha ein "bannetråd" der folk kan kjefte og smelle så mykje dei vil.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kan ikke tro at oppfordring til selvmord, eller er det selvdrap det heter, kan være lovlig ...? :p

On topic. Tror trådstarter ser en viss, kanskje besynderlig verdi i å ytre sin frustrasjon ut til offentligheten.

:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...