AP Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Han smeltet sikkert 8998482[/snapback] viss han rekker å nå ringen får han faller blir han gjo tatt med til et annet sted 8998490[/snapback] Men i "atter en konge" når Gollum hopper etter ringen ser vi jo at han ligger i lavaen og dør en smertefull død ved at innvollene hans blir smeltet av kokende lava, som dreper han. Men nok om det, poenget er at han dør, og han blir ikke usynlig, for det kan man SE i 3'eren. 8998501[/snapback] det var en falsk plastikk ring frodo har fortsatt den originale :!: EDIT: Jeg kan ikke huske å se han treffe lavaen Endret 4. juli 2007 av AP Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 ok................................................................................... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg tror han hallusinerer Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 He was right http://www.pointlesswasteoftime.com/lordoftherings4.html LORD OF THE RINGS: KING OF THE GOLDEN CIRCLES Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Dette hørte jeg også. Tolkien ble gravd opp, vekket til live og tvunget til å skrive en fortsettelse på ringenes herre. Så drepte de han igjen (dette var juridisk lov, siden han alt var død). Nå kan Peter Jackson lage film nummer 4 8998454[/snapback] Nuff said. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 He was right http://www.pointlesswasteoftime.com/lordoftherings4.html LORD OF THE RINGS: KING OF THE GOLDEN CIRCLES 8998529[/snapback] Awesome dude! DEn må sees. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Sorry folkens men hadde det kommen en ny LOFT så hadde det vært mer i media og det hadde stått på IMDB. Dette er bare tull. Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Sorry folkens men hadde det kommen en ny LOFT så hadde det vært mer i media og det hadde stått på IMDB. Dette er bare tull. 9000631[/snapback] - hva er LOFT? - hvor dumme tror du vi er? Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Eh, LOFT = Lord of the rings. Sorry men trodde det var fans her, det er lissom de som har funnet på "lotr". Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Eh, LOFT = Lord of the rings. Sorry men trodde det var fans her, det er lissom de som har funnet på "lotr". 9005161[/snapback] Forkortelsen din er motsigende til hva den betyr. Ofte står hver bokstav for hvert ord i teksten. Altså LOTR = Lord of the Rings. LOFT = Lord of ? Blir nok litt feil det der. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Gweneth Paltrow as Legolas Hahaha :!: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ringenes Herre var tydligvis ikke så lett å forstå for fjortisene på forumet. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 We see a CAVE. Out of the mouth pokes the familiar face of GOLLUM, now covered in bandages. GOLLUM looks around nervously, then leans back in and continues applying SALVE to his burns. Haha, den filmen kan bli bra, ihvertfall med med Ice-T som Elrond. :!: Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Herregud så bra tråd. :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men viss du(trådstarter) mener dette seriøst:Filmene er basert på bøkene til Tolkien. Han lagde 3 bøker. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Herregud så bra tråd. :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men viss du(trådstarter) mener dette seriøst:Filmene er basert på bøkene til Tolkien. Han lagde 3 bøker. 9008562[/snapback] Hobbiten er den Første han lagde (husker jeg rett). Den handler om Hobittene FØR ringen kom inn i bildet (sikkert)... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hobbiten er den Første han lagde (husker jeg rett). Den handler om Hobittene FØR ringen kom inn i bildet (sikkert)... 9009713[/snapback] My bad. Skulle skrevet at eg mente Ringenes Herre-bøkene. Men faktisk lagde han 4 bøker som omhandler dette, en lite kjent bok som omhandler historien til verden også. Dessuten er det gitt ut et bok nå som hans sønn har skrevet utifra farens notater, men det teller jo ikkje helt. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Faktisk.. så har han skrevet 17 bøker med historier fra Middle Earth.. Silmarrilion The Hobbit Lord of The Rings 1 Lord of The Rings 2 Lord of The Rings 3 History of Middle Earth (Denne er 12 bind) Tolkien gav også ut en diktsamling med dikt fra LOTR-universet, men jeg husker ikke tittelen. I tillegg finnes det andre bøker som "Ufullendte historier" og "Barn av Hurin", så at det kommer en ny film fra Tolkien-universet er fullt mulig, men ikke Ringenes Herre 4. Så vidt jeg vet har Peter Jackson sagt at han var interessert i å filmatisere The Hobbit. Men det er lenge siden vi har hørt noe om dette nå, så jeg tviler på at det blir noe av det. Men, at trådstarter er en uvitende fjortiss, det er godt mulig. Endret 5. juli 2007 av Speik Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 jøss, er det virkelig så mange som ikke har lest ringenes herre og hobbiten? :o uten at jeg skal hakke på noen, så må jeg bare poste i denne tråden for å sjekke at den virkelig finnes.."ringenes herre 4?" "hobbiten handler om hobbitene før de fant ringen?" beklager, jeg måtte bare ^^ noen som har lest hobbiten og ringenes herre? evt simarilion? ta en titt på www.theonering.net, og skriv et brev til studioene i hollywood at de må la peter jackson lage hobbiten, for atm er det ikke han som skal lage den. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Uansett, så er det noe galt med hodet til trådstarter. Har sett flere tråder han har opprettet, som er basert på noe helt... Ja... Han har heller ikke nevnt kilde... AP! Vær snill og ikke post masse dritt! (Må si at det var litt artig å lese her da ) EDIT: Her er en annen tråd laget av han: Linky-linky Endret 5. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg