Stian89 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Da har jeg altså prestert å få en papirbit sittende fast innerst i høyre øregang. Det hele skjedde da naboen bestemte seg for å kjøre på med høylytte verktøy i dag morges, slik at jeg våknet. Siden jeg ikke har noen ørepropper liggende, måtte jeg improvisere. Jeg krøllet derfor sammen et par papirbiter, som jeg fuktet. Jeg stakk disse sånn halveis inn i øret, noe som dempet lyden helt fantastisk. Problemet er at når jeg skulle ta ut den høyre "øreproppen", ble en bitteliten bit papir sittende igjen i øret! Denne får jeg faen meg ikke ut. So what's the deal? Er det noen sjangs for at dette er farlig? Jeg kan nesten ikke kjenne at det er noe der... nå som det har gått flere timer, kjenner jeg ikke en dritt, men lappen er der enda. What to do? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 tøm vann inn og velt hodet over på høyre side så kanskje det detter ut. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Q-tips? 8998414[/snapback] No go. Ble til at jeg dyttet den enda litt lengre inn. Edit. Har for så vidt også prøvd med vann (i tillegg til matolje, mener å ha lest at dette skal "løse opp" både det ene og det andre). Uten hell så langt. Endret 4. juli 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kan du se den, kan du bruke pinsett, eller legen... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Dra til en ørelege. Ville ikke risikert å ødelegge trommehinnen ned en q-tips eller pinsett, når den er så langt inne. Eventuelt kan du skylle øret med vann! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Litt kjipe greier ja. Er redd for å pirke for mye, vil ikke rote det til der inne. Får prøve å skylle skikkelig noen ganger, eventuelt overlate det til profesjonelle hvis jeg ikke får orden på det. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvor langt inn må en q-tips for å skade trommehinnen¿ Jeg er redd for at jeg har vært litt for langt inn noen ganger, ingen skade skjedd. Er det lengre enn 1,5cm. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Vel, jeg har prestert å romstere der inne slik at jeg ble svimmel. (altså forstyrra balanseorganet inni der.) Men jeg berørte jo ikke selve organet, det ville jo vært umulig. On-Topic; vel, litt rart at det ikke kommer ut hvis du har skylt ordentlig... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg klarte også å sette en liten plastbite inni øret. Ja, jeg vet ikke hvorfor selv. Jeg brukte ikke pinsett, da jeg ikke fikk ordentlig tak, men en tang. Liten tang som har lang bitetak. Få tak i noen i familien eventuelt venner som kan hjelpe deg. Bare å legge hodet på siden så fikser de resten. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Vann løser opp papir, så prøv å bruke en sprøyte uten nål for å få litt trykk på vannet. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Trykkluft! Eller så ville jeg fylt øret med vann og ventet en stund. Papirbiten må jo løse seg opp til slutt. Fyll et glass med vann og hold det mot øret sånn at vannet ikke renner vekk. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Thanks. Har fått ut greia nå, vann gjorde susen til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå