Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Papirbit i øret.

Stian89

Anbefalte innlegg

Da har jeg altså prestert å få en papirbit sittende fast innerst i høyre øregang. :w00t:

Det hele skjedde da naboen bestemte seg for å kjøre på med høylytte verktøy i dag morges, slik at jeg våknet. Siden jeg ikke har noen ørepropper liggende, måtte jeg improvisere. Jeg krøllet derfor sammen et par papirbiter, som jeg fuktet. Jeg stakk disse sånn halveis inn i øret, noe som dempet lyden helt fantastisk. Problemet er at når jeg skulle ta ut den høyre "øreproppen", ble en bitteliten bit papir sittende igjen i øret! Denne får jeg faen meg ikke ut.

So what's the deal? Er det noen sjangs for at dette er farlig? Jeg kan nesten ikke kjenne at det er noe der... nå som det har gått flere timer, kjenner jeg ikke en dritt, men lappen er der enda.

What to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Q-tips?

8998414[/snapback]

No go. Ble til at jeg dyttet den enda litt lengre inn.

Edit.

Har for så vidt også prøvd med vann (i tillegg til matolje, mener å ha lest at dette skal "løse opp" både det ene og det andre). Uten hell så langt.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Vel, jeg har prestert å romstere der inne slik at jeg ble svimmel. (altså forstyrra balanseorganet inni der.)

Men jeg berørte jo ikke selve organet, det ville jo vært umulig.

On-Topic; vel, litt rart at det ikke kommer ut hvis du har skylt ordentlig... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg klarte også å sette en liten plastbite inni øret. Ja, jeg vet ikke hvorfor selv.

Jeg brukte ikke pinsett, da jeg ikke fikk ordentlig tak, men en tang. Liten tang som har lang bitetak. Få tak i noen i familien eventuelt venner som kan hjelpe deg. Bare å legge hodet på siden så fikser de resten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...