Gå til innhold

Kva feiler det med tv2?

Anbefalte innlegg

Er litt frustrert på Tv2 som ikkje sender meir serier i sommar. Husker her for få sommar tider da dei sendte Deadwood, Sommerland, Futurama og så videre. Synst dette er for dårleg synst eg da, for eg har ikkje kommet helt inn i sommaren uten litt fleire av dei seriene kommer på skjermen som bleide å se på dei tidlegere sommarene.

Er det fleire som synst at Tv2 er litt for slappe i fisken å ikkje sende litt andre serien enn som blir vist til vanlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er litt frustrert på Tv2 som ikkje sender meir serier i sommar. Husker her for få sommar tider da dei sendte Deadwood, Sommerland, Futurama og så videre. Synst dette er for dårleg synst eg da, for eg har ikkje kommet helt inn i sommaren uten litt fleire av dei seriene kommer på skjermen som bleide å se på dei tidlegere sommarene.

Er det fleire som synst at Tv2 er litt for slappe i fisken å ikkje sende litt andre serien enn som blir vist til vanlig?

8998398[/snapback]

Tja når alle seriene er bllitt sendt et par ganger begynner nok folk å bli lei, så seertallene faller. Desuten er det sommerferie, så TV2 forventer ikke at folk ser på TV når sola skinner ute.

Så vidt jeg vet går fortsatt deadwood, sommerland og Futurama har jeg ikke sett noe til. Men er ikke helt enig i det du sier.

Lenke til kommentar
Tja når alle seriene er bllitt sendt et par ganger begynner nok folk å bli lei, så seertallene faller. Desuten er det sommerferie, så TV2 forventer ikke at folk ser på TV når sola skinner ute.

Så vidt jeg vet går fortsatt deadwood, sommerland og Futurama har jeg ikke sett noe til. Men er ikke helt enig i det du sier.

8998413[/snapback]

Det er ikke hele norge som er dekket av sol og 25 grader hele tiden da. Nord-norge er kaldt, og her i sør kan det bli regn og overskyet. Og det finnes kvelder.

så, folk er mye inne i sommerferien og :p

Edit: Off topic . sry.

Endret av kaken92
Lenke til kommentar

Kjøreplanen til TV2 er satt opp lang tid i forveien. Dermed kan de ikke forutse at sommeren er kald og regnet strømmer ned. Serier er en uting når folk er på farten - da mister de lett en episode eller fem. Da er det bedre med avsluttede epsioder eller enkeltfilmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...