zyx Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 La oss få se noen benchmarks nå da Og gjerne før og etter overklokk, vil se hvor mye beistet yter Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Lite å gjøre på om sommeren? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Neida, er i full jobb jeg, så det er ikke no ferie her i gården Dessuten er været så dårlig her på vestlandet, så det er ingenting å være ute for heller zyx: Jada, skal benchmarke så snart Win er installert og satt opp etter mine krav Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Dette må følges med på ja bearcarlsen: om dere ikke trenger den kan jeg sikkert ta den, så sparer dere litt plass. 8999810[/snapback] Ja gjerne, kom og hent buruglet Neida, utviklerne her skal begynne å bruke den snart. Det er strengt tatt ikke vår maskin da det står "PROPERTY OF INTEL CORPORATION" klistremerke på toppen. Fikk litt lyst å kjøre en Super PI og en 3dmark06 CPU test men redd for at jeg undergraver arbeidet til oysfaerg her. Kan evt gjøre det etter han tar sine bencher. Så kan vi sammenligne. 8999847[/snapback] Du må veldig gjerne kjøre tester for min del Jeg vet at jeg knuser deg likevel, så det tar jeg med stoisk ro Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Det var da svært til optimisme da oysfaerg.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Place your bets here.. Endret 4. juli 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Det var da svært til optimisme da oysfaerg.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Place your bets here.. 9000149[/snapback] Hehe, vel, vi får se Jeg holder en knapp på at jeg knuser bearcarlsens maskin uten nevneverdige problemer Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg kan vel si meg litt enig i deg. Det er et monster av en maskin du har skaffet deg. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg kan vel si meg litt enig i deg.Det er et monster av en maskin du har skaffet deg. 9000173[/snapback] Den blir enda verre etterhvert, bare jeg får Xeon 5365'ene mine snart (3GHz quad'er) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er alt dette sponset? Eller legger du ut noe fra egen lomme i dette? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Er alt dette sponset? Eller legger du ut noe fra egen lomme i dette? 9000186[/snapback] Jeg har ikke lagt ut for det nei. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Satan, akkurat nå må du være verdens heldigste fyr... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Her har vi stoolman også https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=784533&hl= Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Flotte greier Som andre har sagt, blir artig å se testene dine Artig å se at du er i gang med noe Endret 4. juli 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hehe, Altså.. jeg egger ikke opp til noen konkuranse her. Kun vitenskapelig sammenligning Men ja greit, skal se hva jeg får til. Er et stusselig quadro kort i den så ikke regn med at jeg gjør noen gode 3d benches) (edit : legger --> egger) Endret 4. juli 2007 av bearcarlsen Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) dette er jo den perfekte F@H maskina synd at det ikke er dual sockett til 775, hadde jo vært litt mere økonomisk og sleng på et par 3210 og klokka litt opp, og med dagens ram piser hadde jo 8 gig kommet med for 3K, muli vi ser slike HK med de nye chipsetene bra tiltak dette oysfaerg, liker litt extrem prosjekter..... men som du sier, mangler sli her Endret 4. juli 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Min boks begynner jo å bli gammel, en dual opteron med 4 GB minne, SLI og to Raptor i raid 0. Den kostet dessuten bare 36000, da. Egner seg fint til surfing, den. Poenget er at den hørtes ut som en F16 da jeg fikk den. Bråkte vesentlig mer en serverene vi har. Viftestyring og 13 vifter i kabinettet hjelper fælt, og den er kald og fin. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Neida, er i full jobb jeg, så det er ikke no ferie her i gården Dessuten er været så dårlig her på vestlandet, så det er ingenting å være ute for heller zyx: Jada, skal benchmarke så snart Win er installert og satt opp etter mine krav 9000119[/snapback] spørsmål: windows etter DINE krav? hvordan er det ? må vl være med og si at dettet tror jeg blir en kjempe rask pc når den har 16Gb ram. Må bruke den til noe du tenger fart i, ikke kast den iallefal! Ellers så SEND det regn være til nord trønderlag! vi trenger det! bytte handel, dere får solen (og vinnen) og vi får regnet? deal? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 så til det store spørsmålet: Hvor hentes pengene ifra? Maskinen blir helt syk den, men lønnsomt kan man ikke si det er Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Dette blir nok veldig bra Øystein! Gleder meg til å se vidre arbeid Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jaja Øystein, Du er og blir en gal mann du hehe Dette beistet må jeg ta en titt på Jeg må absolutt ta turen innom snart, kan bli artig dette her! Vinci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå