flogieboogie Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hey! Etter at litt ekstra spenn kom inn på kontoen så begynte jeg og lete etter noe å bruke de opp på, utenom sommerpils, grill og fyll Da jeg testet Colin McRae DiRT så begynte det å renne litt sikkel fra kjeften (testet på xbox 360) og jeg tenkte at jeg burde skaffe meg det spillet på PC og ratt og pedaler som gir meg kjøreglede på 90" lerret i hembio'n. Har tittet en del på G25 og har vel kommet frem til at det er det beste jeg kan gå for, men er det verdt pengene? Logitech G25 Hvordan vil dette settet fungere på nye bilspill? Vil det bli orgasmiskt? Har fra før av Microsoft Sidewinder, men Microsoft, idiotiskt som det er, ville ikke lage patcher for win 2000, XP eller noe, hvertfall ikke fungerende. Har tenkt på å skaffe et racingsete også, men finner ikke noe som er billig. Noen som har noen innspill på mine spørsmål? Takker for svar! mvh Jørgen Edit 1: Er pixmania et bra sted å handle eller er det litt shady? med tanke på at det er den billigste nettbutikken. Endret 3. juli 2007 av jurgeeen Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jeg ville ikke ha kjøpt noe fra Pixmania, Jeg har hørt mye negativt om den nettbutikken. Jeg ville heller ha brukt noen hundrelapper ekstra på å kjøpe fra en annen nettbutikk. Her er noen erfaringer fra Pixmania. Det virker som at enten så går alt bra, eller så går alt galt. Jeg har dessverre ikke noen erfaring med G25. Endret 4. juli 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 hm, ja nå har jeg også hørt mye negativt. Kjipt. Har bare 2500,- kroner og rutte med til ratt og sete, kanskje 3000 hvis jeg er villig Får se meg litt rundt på nettet, kanskje jeg er heldig Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har ikke prøvd akkurat det rattet ,men et ratt som ligner. De gir absolutt en god opplevelse ,men selv ville jeg valgt et vanlig ratt til en litt lavere prisplass (rundt 1000kr) og letet etter en stol. Men jeg har hodetelefoner til totalt 13000kr og fjernkontroller til 3000kr så alle har ting de brenner for. Så har du lyst så har du lov Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Ja, har tenkt på det, men et vanlig ratt har jeg fra før av og vet hvordan det føles. Sinnsykt morro, men det er så slitt at jeg har kommet ned til limet på paddingen. Funker dessuten ikke riktig med XP. Så at netthandelen hadde noen "kontorstoler" som bar et rallystol preg, men klarer ikke å finne igjen disse. Det ville fungert ypperlig tror jeg. Rattholder og diverse ville jeg klart å lage selv tror jeg. hmm... Lenke til kommentar
errgo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Dette rattet kan jeg anbefale på det varmeste. Jeg har det selv og det er verdt pengene og vel så det På høyde med ratt som koster mange tusen mer, du får mye for pengene. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Man kan vel kanskje si at jeg har bestemt meg nå Hvertfall etter å ha lest artikkelen hos Gamer som har testet G25. Da blir jeg visst sittende nede i den mørke kjelleren min og spille bilspill til krampa tar meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå