Gå til innhold

Logitech G25 bra kjøp til Bilspill PC?

Anbefalte innlegg

Hey!

Etter at litt ekstra spenn kom inn på kontoen så begynte jeg og lete etter noe å bruke de opp på, utenom sommerpils, grill og fyll :D

Da jeg testet Colin McRae DiRT så begynte det å renne litt sikkel fra kjeften (testet på xbox 360) og jeg tenkte at jeg burde skaffe meg det spillet på PC og ratt og pedaler som gir meg kjøreglede på 90" lerret i hembio'n.

Har tittet en del på G25 og har vel kommet frem til at det er det beste jeg kan gå for, men er det verdt pengene?

Logitech G25

Hvordan vil dette settet fungere på nye bilspill? Vil det bli orgasmiskt? Har fra før av Microsoft Sidewinder, men Microsoft, idiotiskt som det er, ville ikke lage patcher for win 2000, XP eller noe, hvertfall ikke fungerende.

Har tenkt på å skaffe et racingsete også, men finner ikke noe som er billig.

Noen som har noen innspill på mine spørsmål?

Takker for svar! :thumbup:

mvh Jørgen

Edit 1: Er pixmania et bra sted å handle eller er det litt shady? med tanke på at det er den billigste nettbutikken.

Endret av jurgeeen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd akkurat det rattet ,men et ratt som ligner. De gir absolutt en god opplevelse ,men selv ville jeg valgt et vanlig ratt til en litt lavere prisplass (rundt 1000kr) og letet etter en stol. Men jeg har hodetelefoner til totalt 13000kr og fjernkontroller til 3000kr så alle har ting de brenner for.

Så har du lyst så har du lov ;)

Lenke til kommentar

Ja, har tenkt på det, men et vanlig ratt har jeg fra før av og vet hvordan det føles. Sinnsykt morro, men det er så slitt at jeg har kommet ned til limet på paddingen. Funker dessuten ikke riktig med XP.

Så at netthandelen hadde noen "kontorstoler" som bar et rallystol preg, men klarer ikke å finne igjen disse. Det ville fungert ypperlig tror jeg.

Rattholder og diverse ville jeg klart å lage selv tror jeg. :hmm: hmm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...