Gangsterdt Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hei jeg lurer på hvordan jeg skal få spilt på nette jeg har spillet (call of duty) å jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få kobla meg opp på nette det står at jeg krever en disk men hvor får jeg tak i en sånn en ! det sto noe om å lage instillinger! så ber om hjelp her? håper dere gir meg bedresvar en Norsk freak forum :!: Endret 4. juli 2007 av Gangsterdt Lenke til kommentar
Holten Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Er det ikke bare å sette i en internettkabel da? Er ikke helt sikker jeg! Lenke til kommentar
Gangsterdt Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Er det ikke bare å sette i en internettkabel da? Er ikke helt sikker jeg! 8998063[/snapback] Får å si det sånn så hadde ikke jeg skrivd her nå Lenke til kommentar
Gangsterdt Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Da la jeg meg håper på noen gode svar i morgen :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Tror du må registrere den her: https://www.yourgamingname.com/selectLocale...javascript=true Når du har gjort det, så tror jeg Sony sender deg nettverksdisken og en PIN-kode Jeg lagde en tråd i Sony-delen i Konsoll-seksjonen med akkurat samme spørsmål. Men går det ikke an å bruke et PS2-spill med online-støtte for å sette opp innstillingene man trenger? Endret 4. juli 2007 av Lodvgs1 Lenke til kommentar
Holten Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Får å si det sånn så hadde ikke jeg skrivd her nå 8998067[/snapback] Tror jeg missforsto litt, tenkte på noe helt annet jeg! :!: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Men går det ikke an å bruke et PS2-spill med online-støtte for å sette opp innstillingene man trenger? 8998260[/snapback] Ikke alle, men noen. Med Gran Turismo 4 kan man opprette og lagre nettverksinstillinger. (GT4 støtter dog ikke spilling over internet). Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Men går det ikke an å bruke et PS2-spill med online-støtte for å sette opp innstillingene man trenger? 8998260[/snapback] Ikke alle, men noen. Med Gran Turismo 4 kan man opprette og lagre nettverksinstillinger. (GT4 støtter dog ikke spilling over internet). 8998515[/snapback] Oh, the irony. Et spill som ikke støtter nettspilling kan brukes til å sette opp nettverksinnstillinger :!: Lenke til kommentar
Gangsterdt Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Tror du må registrere den her: https://www.yourgamingname.com/selectLocale...javascript=true Når du har gjort det, så tror jeg Sony sender deg nettverksdisken og en PIN-kode Jeg lagde en tråd i Sony-delen i Konsoll-seksjonen med akkurat samme spørsmål. Men går det ikke an å bruke et PS2-spill med online-støtte for å sette opp innstillingene man trenger? 8998260[/snapback] Det Hjalp jo men jeg har ikke den koden så noen som vet hvor jeg får en sånn eller noe? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tror du må registrere den her: https://www.yourgamingname.com/selectLocale...javascript=true Når du har gjort det, så tror jeg Sony sender deg nettverksdisken og en PIN-kode Jeg lagde en tråd i Sony-delen i Konsoll-seksjonen med akkurat samme spørsmål. Men går det ikke an å bruke et PS2-spill med online-støtte for å sette opp innstillingene man trenger? 8998260[/snapback] Det Hjalp jo men jeg har ikke den koden så noen som vet hvor jeg får en sånn eller noe? 9004421[/snapback] Hvilken kode, PIN-koden? Lenke til kommentar
Gangsterdt Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 den jeg trenkte på nette Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 den jeg trenkte på nette 9005163[/snapback] Er vel PIN-koden du tenker på da. Den får du vel fra Sony. Lenke til kommentar
Gangsterdt Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 ja men mista den Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 ja men mista den 9005382[/snapback] Mista den? Hm. Er det PIN-koden du snakker om, eller Network Access Code? Hvis det er PIN-koden, så kan du vel få tilsendt en ny ved å gå inn på www.yourgamingname.com eller noe sånt. Hvis det derimot er Network Access Code, så vet jeg i grunn ikke hva du må gjøre. Kanskje kontakte Sonys kundeservice? Lenke til kommentar
Gangsterdt Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 ja men mista den 9005382[/snapback] Mista den? Hm. Er det PIN-koden du snakker om, eller Network Access Code? Hvis det er PIN-koden, så kan du vel få tilsendt en ny ved å gå inn på www.yourgamingname.com eller noe sånt. Hvis det derimot er Network Access Code, så vet jeg i grunn ikke hva du må gjøre. Kanskje kontakte Sonys kundeservice? 9005427[/snapback] Det er den koden som skal vrukes på den siden du sendte meg foresten når jeg skal til å spille på nette så står det at jeg trenger en network disk Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 ja men mista den 9005382[/snapback] Mista den? Hm. Er det PIN-koden du snakker om, eller Network Access Code? Hvis det er PIN-koden, så kan du vel få tilsendt en ny ved å gå inn på www.yourgamingname.com eller noe sånt. Hvis det derimot er Network Access Code, så vet jeg i grunn ikke hva du må gjøre. Kanskje kontakte Sonys kundeservice? 9005427[/snapback] Det er den koden som skal vrukes på den siden du sendte meg foresten når jeg skal til å spille på nette så står det at jeg trenger en network disk 9005490[/snapback] PIN-koden, altså. Den får du fra Sony. Samme med nettverksdisken. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Men går det ikke an å bruke et PS2-spill med online-støtte for å sette opp innstillingene man trenger? 8998260[/snapback] Ikke alle, men noen. Med Gran Turismo 4 kan man opprette og lagre nettverksinstillinger. (GT4 støtter dog ikke spilling over internet). 8998515[/snapback] Oh, the irony. Et spill som ikke støtter nettspilling kan brukes til å sette opp nettverksinnstillinger :!: 8998566[/snapback] Det støtter nettspilling, men ikke internettspilling. Er forresten dritfett i nettverk. Bare synd det er så få biler tilgjengelig i multiplayer. Og ingen av de kan trimmes. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Men går det ikke an å bruke et PS2-spill med online-støtte for å sette opp innstillingene man trenger? 8998260[/snapback] Ikke alle, men noen. Med Gran Turismo 4 kan man opprette og lagre nettverksinstillinger. (GT4 støtter dog ikke spilling over internet). 8998515[/snapback] Oh, the irony. Et spill som ikke støtter nettspilling kan brukes til å sette opp nettverksinnstillinger :!: 8998566[/snapback] Det støtter nettspilling, men ikke internettspilling. Er forresten dritfett i nettverk. Bare synd det er så få biler tilgjengelig i multiplayer. Og ingen av de kan trimmes. 9006354[/snapback] Aaah. Jeg trodde GT4 bare støttet 2-player via split screen Jeg må vel få tak i GT4 også. Har ikke prøvd noen av GT-spillene etter GT3 (btw, hva het den bilen med den sinnsvakt store bakspoileren man kunne kjøre der?). Litt kjipt at ingen av bilene kan trimmes i multiplayer men allikevel.. Så lenge man har multiplayer, så kan man vel ikke klage for mye Lenke til kommentar
Gangsterdt Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Men går det ikke an å bruke et PS2-spill med online-støtte for å sette opp innstillingene man trenger? 8998260[/snapback] Ikke alle, men noen. Med Gran Turismo 4 kan man opprette og lagre nettverksinstillinger. (GT4 støtter dog ikke spilling over internet). 8998515[/snapback] Oh, the irony. Et spill som ikke støtter nettspilling kan brukes til å sette opp nettverksinnstillinger :!: 8998566[/snapback] Det støtter nettspilling, men ikke internettspilling. Er forresten dritfett i nettverk. Bare synd det er så få biler tilgjengelig i multiplayer. Og ingen av de kan trimmes. 9006354[/snapback] Aaah. Jeg trodde GT4 bare støttet 2-player via split screen Jeg må vel få tak i GT4 også. Har ikke prøvd noen av GT-spillene etter GT3 (btw, hva het den bilen med den sinnsvakt store bakspoileren man kunne kjøre der?). Litt kjipt at ingen av bilene kan trimmes i multiplayer men allikevel.. Så lenge man har multiplayer, så kan man vel ikke klage for mye 9006409[/snapback] vet dere om det går ann å sette opp internett instillinger med call of duti ,wrc4 ,tekken,ja noe ? Lenke til kommentar
mago Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PlayS...2_network_games http://www.kvasir.no/nettsok/searchResult....world&x=53&y=20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå