Bullski123 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har installert Ntune.men får ikke til å øke viftehastigheten på GPU vifta.....kjører Vista 32 bit ,Nvidia Gforce 8800 gtx,MSI Power Up Edition hovedkort,har prøvd eldre skjermdrivere,men ingen hell....Når jeg kjørte XP for noen uker tilbake,så kunne jeg stille hastigheten med Ntune programmet....men ikke nå....Ligger på 61-67c når jeg ikke spiller i vista......i xp lå den rundt 55-60 når jeg ikke spilte,eller ikke har økt hastigheten på GPU vifta.....så noen andre programmer som kan regulere d enn Ntune programmet..?..kjører også MSI dual core center,men kan kun overklokke der,og stille CPU viften,men ikke skjermkortet,siden d ikke er MSI.... Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Bruk nyeste RivaTuner og du kan stille vifte hastigheten der. Vinci Lenke til kommentar
Bullski123 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Bruk nyeste RivaTuner og du kan stille vifte hastigheten der. Takker,den hjalp gitt....ligger på 57c stødig nå under ikke spilling..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå