NinjaPiraten Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei sann! Jeg fikk nettopp et veldig irriterende virus som slettet mine dokumenter og de fleste settigns til PCn. Sa keyboard layout og spraket pa PC er blitt gjort til engelsk og det er ikke mulig og skifte dette tilbake. Har provd flere ting men funker ikke. Har bestemt meg for a formatere hele PC pa nytt, men dette far jeg ikke gjort na fordi XP cdn min er ikke her. I for a fa tiden til a fly vil jeg spille litt. Dette er litt vanskelig i og med at Steam ikke il starte. Jeg far denne beskjeden: "Microsoft Visual C++ Runtime Library Runtime Error! This application has requested the Runtime to terminate in an unusual way. Please contact the applications support team for more information" Jeg vet at dette blir fikset nar jeg for innstallert XP pa nytt, men som sagt sa lar det seg ikke gjore for oyeblikket. Det hjalp ingenting og innstallere Steam pa nytt. har ogsa sokt pa nettet men har ikke funnet en losning som har hjulpet meg. Setter stor pris pa litt hjelp hvis noen har en ide. (Sorry for min mangel pa de 3 siste bokstavene i alfabetet, men sann er det bare ) Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Innstaller disse pakkene: .Net 2.0 C++ 2005 Redistributable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå