Gjest Slettet+78912364 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har sitti og grubla et par timer nå på hva navnet er... Story: En fyldig mann som omkommer i ei bilulykke var det vel, så får han muligheten til å leve videre, på den betingelsen at han er med i et eksperiment.. - han får ny kropp men beholder den gamle hjernen.. så mener jeg han blei supersterk eller noe.. lærte kampsport osv.. - men han fikk ikke lov til å ta kontakt med kona og dattera han hadde fra før.. - noe som selvsagt ikke ble overholdt, men kona og dattera visste ikke hvem han var siden han hadde nytt utseende.. - og så var det ofte folk ute etter han.. med helikopter osv.. - også var det en svart mann som var med han hele tida.. (har sjekka imdb men er ikke samuel l. jackson eller han i matrix...) noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
C_D_R Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Den samme serien leter jeg også etter! Husker i introen så var det bilde av den vitruviske mann av da vinci mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Var det ikke foran subwayen han havna da? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) ? Endret 3. juli 2007 av Cryflopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+78912364 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Now and again var det! Knallbra, tusen takk! Stemmer at det var slik da vinci-ting i begynnelsen ja. Til de som ikke har sett eller hørt som serien: anbefales! Relaterte lenker: http://en.wikipedia.org/wiki/Now_and_Again http://www.imdb.com/title/tt0212395/ Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har hele sesongen på pcen skulle ønske de hadde laget en sesong 2, det er alt for kjipt bare den ene... Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Denne husker eg. Syn at det bare vart ein sesong. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Husker jeg pleide å se den serien der på TV2, er faktisk ikke så lenge siden noen i vennegjengen også spurte om hva den het. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå