flemastro Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har tenkt til å kjøpe meg en "ny" PC. Dette trenger jeg: Hovedkort Prosessor Ram Skjermkort Harddisk Cd-rom Cd-brenner Forslag: Hovedkort: Asus A7N266-VM Hovedkort Socket A DDR nForce220D, ATA/100, M-ATX, lyd, LAN,VGA Prosessor:AMD Athlon XP2100+ 1.733 GHz 266 MHz bus Socket A (Palomino) prosessor BOXED Skjermkort: GeForce 4 MX-440 64 MB DDR Ram: 256 MB Hardisk: 40-60 GB Cd-rom: billigst mulig Cd-brenner: billigst mulig Noen som kan komme med noen anbefalinger. Tror jeg klarer å få prisen ned i 4000 kroner. Bør jeg kjøpe nå, eller kommer prisene snart til å synke? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 jeg vil bare advare deg, GF4MX er ikke stort bedre enn GF2.... Lenke til kommentar
guezz Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg vil anbefale deg å kjøpe et 4200 kort, MX kort suger, men de er jo billige. Du kan for eksempel kjøpe dette kortet (kr.1459): http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=M...ermkort+%2F+AGP Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ta det der pakketilbudet fra PSData det er billig! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Har tenkt til å kjøpe meg en "ny" PC.Noen som kan komme med noen anbefalinger. Tror jeg klarer å få prisen ned i 4000 kroner. Bør jeg kjøpe nå, eller kommer prisene snart til å synke? Du bør spare! En skikkelig pc fåes dessverre ikke for 4000 kr, med mindre den skal brukes til kabal og andre mindre krevende ting. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Kan du være så snill å fortelle oss hva du skal bruke denne PCen til? Skal du bruke den til spilling for eksempel? Bør jeg kjøpe nå, eller kommer prisene snart til å synke?Prisene er alltid på vei nedover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå