Gå til innhold

Gruppepolicy stopper nett på jobb

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg jobber i det offentlige og har problemer med og komme inn på enkelte nettsider. Det kommer opp en melding som sier jeg ikke kan gå inn på siden.

Service Unavailable

The proxy is currently unable to handle the request due to a (possibly) temporary error. Extended error information is:

* Failed to forward the request to the web server at www.games.swirve.com/utopia This may be due to a firewall configuration error or a DNS failure.

Jeg synes det er veldig rart jeg ikke kommer inn på denne siden. Kun denne jeg har hatt problemer med.

Er det noen måte og "lure" administrator slik at jeg kan komme inn på siden?

Kan det hjelpe og koble min egen maskin i nettverkskabelen?

Maskinen har ikke brannmuren på.

Tusen takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen måte og "lure" administrator slik at jeg kan komme inn på siden? Ja

Kan det hjelpe og koble min egen maskin i nettverkskabelen? Nei (garantert mulig men)

Hvis din administrator mener at du ikke skal komme inn på

www.games.swirve.com/utopia, så er det helt sikkert en grunn til dette.

Ang å koble til sin egen maskin kan være en risiko for sikkerheten på nettverket, og mest sansynlig sperret av administrator.

Kontakt administrator og hør om han kan hjelpe deg, sier han nei, så er det en grunn til det...

hvor jobber du forresten? kystvakta?

Lenke til kommentar

Du kan jo sette opp en annen proxy på maskinen din, slik at all trafikken din routes gjennom en annen IP, som ikke er sperret. Om du dog har en oppegående nettverksadmin så er du relativt fucket. De finner ganske fort ut om du router all trafikken din gjennom en annen IP.

Lenke til kommentar

det finnes mange måter å gjøre det på, jeg har selv gjort det på ett virkelig nazi nettverk, denne måten funker på alle nettverk.

men, kontakt administrator du, sier han nei, så følg det, sier han ja, så hjelper han deg sikkert :)

Lenke til kommentar

Jaja... Jeg får vel bare ta kontakt og høre hva som er problemet med denne siden.

Jeg jobber i Brannvesenet og det er kommunen som styrer nettet. Sikkert ikke bare bare og forandret dette. Skikkelig kjipt da jeg spiller et nettspill og ønsker og komme meg på nett en gang pr dag. I helgen jobber jeg 48 timer i strekk. Da havner jeg litt etter:(

Tusen takk for at dere svarte.

Ha en strålende helg

Lenke til kommentar
Beroligende å lese at ansatte i Brannvesenet benytter seg av internett til nettspill ...

Edit: På jobb ..!

9020006[/snapback]

I brannvesenet er det nok mye venting, er vel ikke noe mer galt med dataspill enn å se på TV? :shrug:

Lenke til kommentar
Jaja... Jeg får vel bare ta kontakt og høre hva som er problemet med denne siden.

Jeg jobber i Brannvesenet og det er kommunen som styrer nettet. Sikkert ikke bare bare og forandret dette. Skikkelig kjipt da jeg spiller et nettspill og ønsker og komme meg på nett en gang pr dag. I helgen jobber jeg 48 timer i strekk. Da havner jeg litt etter:(

Tusen takk for at dere svarte.

Ha en strålende helg

9016635[/snapback]

Bli venn med admin. Spander ei runde på byen eller no sånn :D

Lenke til kommentar

heheheh....beroligende at vi spiller nettspill på jobb sier du. Den var god.

I helgene har vi arbeidstid fra 08.00 til 13.00. Etter det kan vi gjøre som vi vil. Søndagen fra vi står opp til vi går av vakt klokken 17.00 har vi ikke arbeidstid. Utenom hvis det brenner eller lignende selvfølgelig. Da kan jeg like godt bruke noen minutter på et nettspill som og se tv eller vaske bilen min:)

Kan ikke lage våre egne branner for å ha noe å gjøre hele tiden heller:) hehe

Lenke til kommentar

Adressen var sikkert feilpostet ja. Det er den adressen jeg ikke kommer inn på:)

En Nintendo ja. Det får vær måte på. Vi sitter ikke hver for oss og spiller. Her er vi sosiale. Jeg vil bare bruke noen min på og spille nettspillet jeg spiller:) Jeg får vel bare godta at slik er det bare.

Takker for alle som har brukt tid på tråden:)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...