PepsiMax Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei Skal kjøpe meg ny cd-spiller og høytalere i bilen, og lurer på følgende: - Fungerer det innebygde delefilteret, i Pioneer sine spillere, på den innebygde forsterkeren? Eller fungerer det kun via linjeutgangene? Har ikke bestemt meg for modell enda, men tror det blir enten Pioneer eller Kenwood. (Hos Kenwood sine spillere fungerer dlefilteret på innebygd forsterker) Forslag? (ca 3000kr) Skal bruke den interne forsterkeren til høytalerne i dørene forran og bak. Etterhvert er planen å utvide med en liten sub. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Skal fungere på den innebygde forsterkeren ja. Pioneer Har selv DENNE å er meget fornøyd. Desverre kun 2 RCA utganger om man tenker på å koble både bak, front og sub på en forsterker. Edit: Tror foresten ikke HP og LP filteret går på linjeutgangene i det hele tatt... ? Skal ikke si noe sikkert da... Endret 4. juli 2007 av Caddy Lenke til kommentar
Defus Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 På den gamle Alpine spilleren min fungerer de både på høyttaler og rca utgangene, så ville si at det er gode sjangser for at det fungerer på samme måte på Pioneer spilleren som er en del nyere Lenke til kommentar
PepsiMax Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Takker for svar! Jeg har selv en gammel Alpine spiller der dette fungerer. Men jeg er fortsatt usikker når det gjelder Pioneer. Har tidligere hørt at delefilteret kun fungerer via linjeutgangene, og ikke på den interne forsterkeren... Men dette var for ett par år siden. Noen som kan si 100% sikkert at delefilteret virker på den interne forsterkeren? Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Denne spilleren har Lavpass filter på siubb utgangen og denne kan stille sepperat, utgang nummer 2 får samme signal som resten av høytalerene i bilen får og derfor om du har på høypassfilter ( påvirker ikke eventuel subb) får også den forsterkeren på den andre linjeutgangen filtrerte signaler, dette filteret mener jeg å huske du kan stille fra 80-125Hz Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg kan med 100% sikkerhet si at HPF fungerer på den innebygde forsterkeren, hvertfall på nyere Pioneer. Det er hvertfall slik det fungerer på kameraten min sin P6900IB (som forøvrig jeg og har ) som er koblet opp mot orginalhøytalere på innebygde forsterkeren. Lenke til kommentar
PepsiMax Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Takker for alle svar!! Ser ut til at det blir Kenwood spiller på meg denne gang! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Takker for alle svar!! Ser ut til at det blir Kenwood spiller på meg denne gang! 9012146[/snapback] Tror faktisk du får mer spiller for pengene ved å velge f.eks Pioneer. Men ingen skyter deg om du velger Kenwood Lenke til kommentar
PepsiMax Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Hvordan vil dere vurdere disse to spillerne mot hverandre? Kenwood KDC-W7537 Pioneer DEH-P7900UB Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Noen som vet om High pass filter på denne pioneer spilleren fungerer på den innebygde forsterkeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå