Wickedlike Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Begyner å bli noen måneder siden, men legger det ut bare for å ha det her. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Tja, var på hybelen i skien, hadde fått en ny harddisk, men hadde ikke sata kabel, skulle kjøre til notodden å hente en da vettu ^^ På tilbakeveien ble prisen på sata kabelen 20 000kr mer en normalt =) Var glatt i en venstresving, så suste ut i grøfta, hadde jeg gitt bånn gass hadde jeg klart å trekke meg inn på en rasteplass å redda bilen, men fikk panikk å sto på bremsen =P Har tatt knekken på en bil til etter den der, en Toyota Camry 83' skal se om jeg finner noen bilder av den, så kan dette bli "bil topicen" min ^^ Skal kjøpe ny bil nå snart, har budsjett på ca 80 000 denne gangen, så blir litt kvalitet. Endret 7. august 2008 av Wickedlike Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Aii, alltid kjipt når slikt skjer! Men lykke til med jakten på et nytt prosjekt . Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Jepp da Har litt lyst på en som trekker bak denne gangen, kjipt når alle drifter rundt på vinteren og det eneste jeg kan gjøre er å brekke, ikke at det er så kjedelig det asså, men man må jo ha så stor fart for at det skal bli skikkelig, måtte ha ca 80-100km/t med toyotaen for at det skulle bli skikkelig morro. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kjøp deg en som trekker på både 2 og 4 hjul Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 HeHe, vil ikke ha noe stor bensinsluker, har heller ikke bruk for trekk på 4 i storgata her på Notodden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå