Gå til innhold

korleis treimme Tohatsu 9,9 2004 mod?


Anbefalte innlegg

hei, eg har ein Tohatsu 9,9 2004 mod. men lurer på om korsleis eg trimamr den. folk seier at eg skal skifte pakning mellom insug og forgassar. men eg ser ikkje noko pakning mellom forgassar og insug. kan den ha blitt tatt bort? :hmm: (kjøpte motoren bruk). Må eg ta av forgasseren for å sjå om pakningen e der?? :hmm:

viss blomberinga e tatt bort, ville eg kjent da då?

men kor mange hestar blir motoren på når blomberinga e tatt bort?

 

 

Håper på gode svar som kan hjelpe meg! :)

Videoannonse
Annonse
Du bytter ikke pakning. Du fjerner bare plomba/blomberingen/pakningen som mange kaller det.

9011367[/snapback]

 

Hakke trimma no tohatsu før, men hvis man fjerner hele pakninga blir det vel ikke helt tett lenger?

9011436[/snapback]

 

Det er ikke en pakning. Det er en "skive" som sitter på forgasseren som begrenser hvor mye luft(tror det var luft) som kan tas inn. På hver side av denne sitter det pakinger for å gjøre det tett.

eg har no tatt av forgassarn og sitt. da va ikkje noko blombering der. men da låg ei gummi ring rundt innsuge. ikkje framfor. men rundt, ca. 3mm frå insuge. denne var alt som var av pakning.

men ka da vere tenninga eg må gjere noko med? ;) når eg kjøpte motoren brukt i høst, sa selgarn at da var tenninga eg måtte gjere noko med. snakte om ein halv sirkel-kule forma bit som måtte fjernast. men då må jo heile svinghjulet tersast av? :hmm:

når eg planar båten, so e bere opp til eit vist turtal eg kan gji, men eg treng ikkje holde fullgass for å holde samme turtal. dvs at da ikkje e froskjell på turtallet frå "halv" gass til fullgass.

Du må kjøpe en slik:

 

post-94790-1183898397_thumb.jpg

9029144[/snapback]

viss eg kjøper ein slik. vil tenninga vri seg meira? slik at ho tenenr tidligare? høyrast jo veldig rett ut. :D:thumbup: stilte tenninga fram på mopeden min, og fekk beitre aks, og fart. so det kan stemme. men tenninga blir vell ikkje meir vridd då? får jo bere gje meir gass på forgassarn då? den delen der e jo fast i tennings "brikka" eller ka eg skal kalle det.

eller er den delen der langre på ein måte? så ein får vridd tenninga lenger?

for tenninga kan ein vri ganske langt, vrir du den forlangt, håpper den armen som går ned til forgassarn av, slik at forgassarn ikkje gjer full gass lenger. so viss denne delen er lenger. so kan da sitte der?

 

veldig dårlig forklart.. mne fåper dykk forstår! håper dykk kan svare meg, og hjelpe meg!

Endret av tasmann
Denne gasskammen får motoren til å gå for fullt ja, den går mye lengre ut enn originale gasskammen. Er usikker på det med justeringer..

9033490[/snapback]

men vil eg klare å lage meg ein slik del? (kjøper eg ein slik del, får foreldrenne mine vite at eg trimmer motoren, det skal dei ikkje vete!) men må eg ha av svinghjulet for å skifte dinna delen :hmm: ? har ikkje sett skikkelig på akkurat denne delenså veit ikkje sjølv.

får eg 18 hk utav motoren då? eller bare 15? mangen meininger, kva seier du?

Endret av tasmann
  • 1 måned senere...

Her er justeringene du må foreta etter du har skiftet ut gasskammen:

 

Du må skru blandingsskruen 2,5 omdreinginger ut (se 1-10) og tomgangsskruen ¼ omdreining ut (se 1-8)

 

post-94790-1187352922_thumb.jpg

 

I tillegg må tenningstidspunktet justeres. Det gjør du ved å skru mutteren og den sorte plasthetta (se 10 og 7) så langt inn at du kun ser to av gjengene på del nr 11.

 

post-94790-1187352948_thumb.jpg

 

Til slutt er det veldig viktig at du passer på at gasspådraget ikke står helt i spenn når du har maks gass (altså den hvite plasthylsen som alubiten du byttet dytter på). Du må sørge for at det er ca en mm slakk igjen når du har maks pådrag, hvis ikke kan spjellet henge seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...