nasum Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hei! Fikk plutselig problemer med men relativt nye wd passport 120gb. Det begynte med at den ikke ville skrive flere filer til disken, noe jeg trodde skyldes at den var formatert i fat 32. Etter å ha formatert den om til ntfs virket den fint, frem til i dag. Jeg skulle jobbe med filene på disken, og plutselig ville ikke windows gi meg adgang til den. "Disk E: er ikke formatert, ønsker du å formatere nå?". Jeg regnet med at det var blitt et eller annet krøll med partitionen, så jeg kjørte testdisk , uten hell. Akkurat nå prøver jeg meg på getdataback, men jeg får fryktelig mye "error reading sector greier". lurer på om lesehodet på disken har tatt kvelden, ettersom den lager merkelige klikkelyder. Problemet mitt er at jeg _må_ ha informasjonen på denne disken pga jobb, et par hundre tusen familiebilder og hele min portfolie. Noen forslag til hvordan å fikse dette ? vet ikke om getdataback klarer å redde noe av jobben , men ellers ? Edit: har kjørt getdataback i 12 timer nå, uten å ha kommet meg igjennom 1%. dette lover ikke akkurat godt. fortsatt. Ingen som har noen forslag ? Endret 4. juli 2007 av nasum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå