paalekal Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 I de 2 siste ukene nå har det rumlet i magen min... Som om når man er veldig sulten... Og når jeg har høyrebenet strakt uten å stramme muskelen, så rister hele låret... Hva skjer?! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) I de 2 siste ukene nå har det rumlet i magen min... Som om når man er veldig sulten... Spis noe mat, magen kan fremdeles rumle selv om du ikke føler deg så enormt sulten, men du er sulten. Endret 4. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Rumling i magen kan være forårsaket av hundrevis av ting. Når du sier magen, er det da magesekk/tolvfingertarm eller tynntarm du mener? Se tilbake på kostholdet ditt de siste uken, er det noe her du mistenker? Hvis dette plager deg eller blir verre med tiden så anbefaler jeg et legebesøk. Legen vil nok henvise deg til en gastroundersøkelse. Du vil her får et svar på om det er noe i magen/tolfingertarm som ikke er slik det skal være. De kan påvise alt av bakterier, magesår etc. Når det gjelder høyrebeinet ditt så klarer jeg ikke å finne en kobling mellom dette og magen. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det med magen, kan være dårlig kosthold, eller noe annet. Prøv å spis litt annerledes, og kanskje sunnere. Når det gjelder foten, Så rister den fordi du har et dårlig sex-liv. Skaff deg ei dame å jukke på, så ordner det seg sikkert. Hvis det bare er låret, så er det sikkert bare en muskel, elns. Aner egentlig ikke hva det kan være, men ikke noe veldig alvorlig... Lenke til kommentar
paalekal Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Låret er sikkert bare en muskel... Men magen... Det rumler liksom oppe i høyre rett under ribbena... Aids er det nok ikke Det gjør ikke vondt eller noe... Endret 3. juli 2007 av paalekal Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå