Gjest Utslett på låret Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) God dag. Dette er litt , holdt på å si , flaut, da det aldri hender jeg har slike ubehaglige finesser å dra på , men for ca 2 uker siden fikk jeg et "utslett " på venstre lår, ikke midt på , men ned mot skrittet, altså, ikke i skrittet, men mot skrittet, hehe. Det virker som om det faktisk er mest rød på "hår sekkene" , da jeg barberte meg for 2-3 uker siden. Det klør mange ganger også. Er det noen som har noe tips ? Jeg har prøvd å smøre på en slags salve, men hjalp lite, var fuktighetskrem. Alle tips godtas, jeg ønsker ikke å ha slike ubehagligheter *emnefelt forandret til noe mer beskrivende* Endret 4. juli 2007 av macfjott Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Høres ut som inngrodde hår eller irritasjon etter barbering. Det kan forklare hvorfor det klødde også. Det går vekk av seg selv, men neste gang pass på at du bruker en skikkelig skarp høvel, bruker barberskum eller såpe som funker greit, og ikke barberer mot hårene. Unirens fra kondomeriet har bakteriedrepende midler i seg og fungerer godt mot røde prikker etc. etter barbering. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tusen takk for svar Småripseier! Jeg har et par venner på jobben som også har utslett på lårene, de hadde fått de av barbering og at buksen de har på ikke lufter godt. Håper det forsvinnner snart i alle fall da Ser jo ikke noe godt ut! Lenke til kommentar
Gjest Kent-Ståle Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hei! Dette var en gammel tråd! Men jeg må få vite om utslette gikk vekk av seg selv. Har nettopp samme problem som forklart ovenfor. Gikk det over etter tid? hvor lang tid tok det? takk;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå