1915 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Mamma har holdt på med slektsforkning med programmet Win-Family. hun har brukt flere år og lagt inn masse navn osv. er snakk om over 200 familier osv. men hvertfall så var det på den gamle REC pcn vi hadde med windows 98. og programmet var for windows 98. men den pcn solgte vi. og fikk ny med xp jeg instalerte programmet på pcn med xp. programmet funket. men får ikke åpnet filene ;/ kommer bare opp Cannot open file D:\karis. Jeg lurer på om det er mulighet for å få åpnet disse filene på et vis? er viktig at hun får åpnet filene og får jort ferdig arbeidet Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hm, jeg ser mappen filene befinner seg i inneholder et mellomrom. Dette kan skape problematikk med enkelte programmer som oppfatter mellomrommet (og ikke tar hensyn til hermetegnenkapsuleringen) som en endelse og kutter stien på det punktet. Utifra meldingsboksen ser dette i hvert fall ut til å være tilfellet. Se om det hjelper å fjerne mellomrommet i mappenavnet eller eventuelt flytte filene til roten av driven. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 er ikke på den pcn nå. skal se på det imorgen elns Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 jeg flyttet filen til skrivebordet. men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Prøvd å endre navn på D:\Karis mappe til D:\Karis-mappe Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) sec.. skal prøve edit: det funka Endret 7. juli 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå