K3nt Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 jeg har en mazda 929, 83 mod 2,0l jeg har dårlig aks på bilen.. tips om å få bedre aks ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Med mindre det er noe galt med den som gjør at den akser dårlig så må du nok ut med masse penger for å få noe nevneverdig mere futt. Eneste billige du kan gjøre er å hive ut ting som veier mye og som du ikke trenger. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du har sannsynligvis en forgassermotor, som er gammel og sliten. Prøv å bytte ut: tennplugger, pluggledninger, fordeler, luftfilter, olje, oljefilter, girkasseolje, og rens og still inn forgasseren... burde hjelpe litt Lenke til kommentar
K3nt Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Du har sannsynligvis en forgassermotor, som er gammel og sliten. Prøv å bytte ut: tennplugger, pluggledninger, fordeler, luftfilter, olje, oljefilter, girkasseolje, og rens og still inn forgasseren... burde hjelpe litt 8999216[/snapback] takk for det:) skal få byttet ut alt ^^ Lenke til kommentar
eekeroth Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Du har sannsynligvis en forgassermotor, som er gammel og sliten. Prøv å bytte ut: tennplugger, pluggledninger, fordeler, luftfilter, olje, oljefilter, girkasseolje, og rens og still inn forgasseren... burde hjelpe litt 8999216[/snapback] Uten å vite noe mer, jeg ville også sjekke fortenning hvis denne er justerbar. Sjekk også om det er stifter på bilen og evt. skift disse i samme slengen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Mener du dårlig aks fordi motoren er svak, eller fordi den fjusker/lugger når du akser? Dette er ikke akkurat verdens råeste 2-liter, så noen racer vil du ikke få uansett, selv om den er 100% i stand. Lenke til kommentar
tobben123 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 bytt ut 2,0 kardangen(eller ka det no heter og sett inn en 1,8 eller 1,6. fort gjort og aksen blir bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Litt kjedelig å ligge på 3000 o/min i 90 i 5. gear. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Mindre hjul 8996592[/snapback] Mulig det er fordi det er sent, men den kommentaren der ga meg dagens latter. :!: Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 spikke litt av svinghjulet og så blir det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå