roar_1A3 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hver eneste gang jeg prøve å laste ned Opera Mini til min K810i fikk jeg opp: Oprasjon mislyktes. Etter en stund ble jeg veldig lei av dette, lastet dem ned på pcen og la filene over på mobilen, da ville det ikke innstallere. Etter dette får jeg opp Oprasjon Mislyktes hver eneste gang jeg prøver å åpne programmer elle spill mappen... Hjelp? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Oppgrader firmware på den. Det er ikke nødvendigvis særlig smart å tvinge inn programmer som ikke virker. Sikker på at Opera mini støtter k810i Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg slettet filene på minnekortet. Og det prøvde jeg, men når jeg brukte den automatiske tingen kommer det alltid opp at den er på den nyeste firmwaren. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg slettet filene på minnekortet. Og det prøvde jeg, men når jeg brukte den automatiske tingen kommer det alltid opp at den er på den nyeste firmwaren. 8996564[/snapback] Om du instalerte det inn i telefonen så kan du slette minnekortet til du blir blå. Men har du ikke mulighet for å reinstallere os? Nokia sin software har i hvert fall mulighet for å legge inn nyeste versjon på nytt. Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg slettet filene på minnekortet. Og det prøvde jeg, men når jeg brukte den automatiske tingen kommer det alltid opp at den er på den nyeste firmwaren. 8996564[/snapback] Om du instalerte det inn i telefonen så kan du slette minnekortet til du blir blå. Men har du ikke mulighet for å reinstallere os? Nokia sin software har i hvert fall mulighet for å legge inn nyeste versjon på nytt. 8996652[/snapback] Hvor finner jeg dette da i så fall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå