Gjest medlem-105082 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei. Skulle åpne en port til Utorrent slik at jeg faktisk får litt fart på nedlastingen. Så jeg gikk inn på portforward, og fant min router. Fulgte instruksene og laget en slik static ip adresse. Så skrev jeg en adresse i nettleseren, slik at jeg kom til routeren min. Der åpnet jeg portene som jeg har laget til Utorrent og lagret. Men det funker jo fortsatt ikke Står at porten ikke er åpen, enda jeg har åpnet porten. Finnes det ikke noen annen måte å gjøre dette på? Jeg vil bare ha rask nedlastingshastighet. Men det skal vist være svært vanskelig akkorat idag. Og jeg er enda ikke en expert på dette området. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Sannsynligvis har du glemt å åpne porten i din brannmur på datamaskinen. Sjekk dette. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Edit: Glem det Endret 3. juli 2007 av kaken92 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Ja, det kan godt være at det er det som er problemet Har nå funnet ut hvor man åpner porter i brannmuren (McAfee), men er noe jeg ikke skjønner. Vet ikke hva som skal stå i f.eks Inbound TCP/IP ports. Noen som kan hjelpe meg bare litt til? Skjønner lite. Se bilde: Endret 3. juli 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ja, det kan godt være at det er det som er problemet Har nå funnet ut hvor man åpner porter i brannmuren (McAfee), men er noe jeg ikke skjønner. Vet ikke hva som skal stå i f.eks Inbound TCP/IP ports. 8996599[/snapback] Inbound: de portene maskinen din skal godta tilkoblinger. Se dokumentasjonen for programmet ditt hvilke porter den trenger åpne (samme porter som du sannsynligvis åpnet tidligere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå