Eplekakespising Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei igjen! Legger ut nok et bilde, vet ikke om det er interesant for noen men men... Bor i et forholdsvis gammelt hus og dette er trappa til loftet. Er klar over at det er utbrennt rundt vinduet, men jeg gjorde det med vilje for å skape en effekt. Kaller dette bildet "History of a living stairway" Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det var kanskje litt skjevt? Eller var det bevisst? Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Bevisst på en måte, tok flere bilder, noen av dem var ikke skjeiv, men jeg synes det ble stilig med alle vinklene i bildet, mulig det er bare jeg som synes det Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Dette likte jeg godt - masse linjer og brytninger, og vinduet og døra som leder ut. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Dette likte jeg godt - masse linjer og brytninger, og vinduet og døra som leder ut. 9000523[/snapback] Jeg har tygd litt på hva jeg skulle skrive, men sier meg like godt enig med Salvesen. Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Enig med de to over her. Men rekkverket var kanskje litt i veien for min del. Men jeg er ikke verdensmester jeg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå