andreh Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg har en stasjonaer windows pc, og en macbook. En stor Plasma tv og en mindre pc skjerm. Jeg oensker en switch der jeg kan velge om jeg skal bruke macen eller pcen paa plasmaen, og om jeg skal bruke mac eller pc paa pc skjermen uten aa maatte bytte kabler. Tenker her paa en dvi kcm switch der jeg har mulighet til aa koble til to skjermer i stedenfor en. Noen som vet om denne superboksen finnes? Det viktigste er aa kunne kunde dele pc skjerm, tastatur, mus mellom pc og mac, og kunne faa pcen koblet til tven uten aa maatte bytte ledning. aa koble macen til plasmaen er ikke like viktig. en loesning kan da vaere aa skaffe den stasjonaere et skjermkort med to dvi utganger der den ene kobler seg til kvm switchen, og den andre kobler seg til plasmaen. Finnes det AGP dual DVI kort? Lenke til kommentar
andreh Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 haaper paa svar. Lenke til kommentar
andreh Skrevet 1. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 haaper paa svar. 8997985[/snapback] Siste forsøk, håper fortsatt på svar. Er det ingen som har en løsning for å få det til å fungere sånn nogelunde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå