Gå til innhold

For stor harddisk

Anbefalte innlegg

Bestilte nettopp en 80gb barracuda harddisk ifra multicom.

Da jeg tok i harddisken, var den til min store forbauselse allerede formattert, men det som overraska meg enda mer, var at harddisken ikke var på 80gb, men en WD på 180.

Siden jeg fikk den for prisen for en 80gb, lurer jeg på om jeg skal levere den tilbake, eller ikke. Har dårlig samvittighet, og mamma sier at det ikke er rett å beholde disken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde jeg vert deg hadde jeg beholdt den sikkert :)

men siden du har dårlig samvittighet så kan du sende den tilbake så tenker Multicom at, ja her har vi en virkelig ærlig kunde, så kansje du er heldig at du får noe "for the effort" for og si det slik + at du har etterpå ren samvittighet :)

Lenke til kommentar

Er du HELT idot du eller?

Du er jo f*** meg 24 år og mamman din bestemmer for deg! Herre gud da mann, TA DINE EGNE VALG! DU må forstå at når er gammal må du snart begynne å tenke på hva du selv vil. Det er en del av det voksne livet å ta sine egne avgjørelser.

For min egen del ville jeg ha levert inn igjen harddisken, fordi jeg kunne aldri ha fått noen glede av den harddisken. Bare tanken på å svindle multicom får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg...

Lever inn harddisken din du Jens, og ikke gjør som mammen din sier!

Dette minner meg om karius og baktus!

"IKKE GJØR SOM MORRA DI SIER JENS!" :evil:

Lenke til kommentar

Siden jeg fikk den for prisen for en 80gb, lurer jeg på om jeg skal levere den tilbake, eller ikke. Har dårlig samvittighet, og mamma sier at det ikke er rett å beholde disken.

Flink gutt. Fortell Multicom om feilen og hør hva de sier. Du bør få en belønning for å være ærlig, IMO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...