- mOtz^ - Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Bare en liten endring dere må hjelpe meg med: Se Vedlagt fil: Det skal stå Educational Authority på nivå 2, og på nivå 3 skal det stå ingenting Må lagres som bilde fil! .bmp eller .jpg TyposignaturA5_4F_engelsk.pdf Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) ble ikke bra Endret 4. juli 2007 av la7tma Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Bare en liten endring dere må hjelpe meg med: Se Vedlagt fil: Det skal stå Educational Authority på nivå 2, og på nivå 3 skal det stå ingenting Må lagres som bilde fil! .bmp eller .jpg 8995960[/snapback] Hva skal du forfalske nå.... Endret 4. juli 2007 av froggyler Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 HØ? jobber med oppdatering til siden demmes, også har jeg formatert pc`en for en liten stund siden. Derfor får jeg ikke redigert på dette selv. Trenger denne filen til den engelske varianten av sia. Forsatt noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå