Gjest Slettet+9871324 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hello Driver og rydder litt i iTunes. Ser at jeg har store mangler på informasjon om de forskjellige sanger. Og jeg fant fort ut at å bruke internett å finne informasjon om hver enkelt sang, er alt for tidskrevende. Så jeg lurer på om det finnes et program en kan laste ned som finner album navn, sjanger, spor osv. til musikken automatisk?? Takker for alle saklige svar Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg ville prøvd Musicbrainz. Har brukt det selv og det er ganske bra. Noen filer vil dessverre kreve litt manuelt arbeid av deg (godkjenning av riktig artist/sang), men det fikser MYE av filene dine automatisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Finnes det er program for albumbilder også? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Du kan jo bare hente albumbilder fra iTunes store da. bare merk alle sangen og høyreklikk. Så trykker du på Hent Albumbilde. Endret 3. juli 2007 av Adey Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg ville prøvd Musicbrainz.Har brukt det selv og det er ganske bra. Noen filer vil dessverre kreve litt manuelt arbeid av deg (godkjenning av riktig artist/sang), men det fikser MYE av filene dine automatisk. 8995984[/snapback] Lastet ned det og kjørte igjennom hele bibloteket. MEN når jeg gikk inn i iTunes etter å ha gjort det, var artistene med første bokstav som tall nederst og ikke øverst som de var (Før artistene med bokstaver) Hva kan jeg gjøre for å få det tilbake som det var? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du kan jo bare hente albumbilder fra iTunes store da. bare merk alle sangen og høyreklikk. Så trykker du på Hent Albumbilde. 8996813[/snapback] Seff.. :!: Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Discogx er verdens største database innen musikk. Du kan jo prøve å finne noe frem der, manuellt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du kan jo bare hente albumbilder fra iTunes store da. bare merk alle sangen og høyreklikk. Så trykker du på Hent Albumbilde. 8996813[/snapback] Hvordan funker dette? Må man slå av iTunes og starte den igjen for at det skal funke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå