Gaby Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hei! Har tenkt til å skaffe meg en filserver. Men tenkte på en ting. Windows Home Server. Er det et slags program jeg kan innstallere på PCen min og bruke den som server (av de andre PCene i huset), samtidig som jeg bruker den som vanlig PC? Eller er det et program jeg må legge inn på en egen server og bli brukt som noe a la Ubuntu? Og hvordan settes den opp? Endret 3. juli 2007 av Gaby Lenke til kommentar
Manson Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 snus litt rundt på microsoft sin side så finne du sikkert noko nyttig info.. Windows Home Server Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Har snust rundt der, men finner ikke akkurat svar på den jeg lurer på... Lenke til kommentar
Panter Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det er et operativsystem, altså ikke noe vanlig program du installerer. WHS er heller ikke salg ennå, går vel ca 6 mnd el vil jeg tro. Lenke til kommentar
cressi Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) jeg er beta tester av WHS, kjører RC1 nå, den virker lovende, WHS kjører automatisk backup av alle pcer i nettverket hver natt, du har mulighet for remote access, m.m i tillegg til filserver. EDIT:du må ha en egen pc for å sette opp WHS, og under installasjonen vil alle harddisker på WHS bli slettet. Endret 8. juli 2007 av cressi Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Hva mener du med at alle harddisker vil bli slettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå