eSik Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Veit at dette egentlig hører hjemme på hardware forumet, men jeg er aldri der så jeg poster her :smile: Jeg har et TopCom Xplorer 500 ISDNkort fra Elkjøp i pc'n og blir nedkobla fra nettet hele tiden.. Noen ganger etter 5 minutter, noen ganger etter 5 sekunder og noen ganger etter 3-4 timer... Ofte kobler jeg meg opp 20-25 ganger før det funker... :smile: Hva skal jeg gjøre? Bruker nyeste drivere, men det var likve jævlig med de originale... Har prøvd med failsafe defaults i BIOS... Har testa det i alle pci slottene... Info: Epox 8KHA+ Duron 700 Windows 98se 4in1 v.34 TopCom Xplorer Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Har hørt at dette har skjedd før (da med vakre analoge 14.4k og 28.8k modem :smile: ). Det har vært pga. lynnedslag, men om det er det i ditt tilfelle aner jeg ikke. Prøv et annet kort hvis du har mulighet, eller hvis du har mye penger, kjøp et nytt uten å prøve :wink: Lenke til kommentar
eSik Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Ikke no lydnedslag her i heimen.. Har hørt om andre som har samme problemet med dette kortet.. Kan jeg kreve et Jensen kort til 1k av Elkjøp? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Vel, med fast elkjøp service og kunnskap må jeg vel innrømme at jeg har en tvil :smile: Men hvis det er en garanti kan du jo i hvert fall håpe på å få et nytt kort, selv om jeg tviler litt på om det blir noe særlig bedre enn det som er ødelagt. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå