Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første gang med hore

Gjest Gjest_Anders_*

Anbefalte innlegg

Jeg hadde likt det inmari dårlig om min type hadde hatt sex med en hore tidligere. Men ut i fra det du skrev så virker det ut som dette er noe du angrer på og ikke ville ha gjort igjen. Hadde du forklart det og vist hvordan du angret på hele greien så hadde hun nok "godtatt" det på en annen måte. Hadde personlig reagert helt annerledes om han hadde syntes det var helt greit å ligge med en hore.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde personlig reagert helt annerledes om han hadde syntes det var helt greit å ligge med en hore.

9078593[/snapback]

Ser ikke problemet.

9078691[/snapback]

Hvorfor ser du ikke problemet?

Mennesker skal jo ikke noen vare man kan kjøpe for penger :no:

Lenke til kommentar

DNA: Man kjøper ikke mennesket når man betaler for sex. Man betaler rett og slett for en tjeneste et menneske tilbyr deg. Omtrent som når jenter i japan tilbyr deg å spise sushi fra den nakne kroppen deres, eller massører. Det er en tjeneste som de får betalt for å tilby.

Lenke til kommentar

Da er vi bare totalt uenig på det punktet. Hadde jeg fått vite at typen min hadde utallige erfaringer med betalte horer før han traff meg så hadde jeg vist han pent døren. Jeg skjønner at i trådstarters tilfelle så er det litt annerledes, siden det var et engangstifelle og kanskje ikke helt planlagt heller. Men å være sammen med en fyr som syntes det er greit å betale for sex og har gjort det flere ganger er ikke min greie. Nei takk :roll:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...