McBitch Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hadde en kompis sagt det til meg hadde jeg ledd som faen og sagt "Fett!". Ikke ledd fordi jeg synes det er patetisk eller noe, men fordi det er en litt tidig situasjon. Hadde hvertfall ikke syntes noe lavere om han, heller motsatt. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hva er det egentlig du sliter med? Slik jeg ser det aå har du ikke gjort noe galt. Hadde jeg vært i samme situasjon som nittenåring så er jeg sikker på at jeg hadde gjort akkurat det samme, og dersom det er noen trøst så er jeg sikker på at din førstegang var langt mer vellykket enn min....hehe Se på det som en morsom erfaring. Dersom du er imot kjøp av sex og ikke vil støtte den industrien så lærte du kanskje noe nytt? Tror ikke din fremtidige dame vil gjøre noen stor episode av det. Alle har vel gjort ting som dem strengt tatt ikke burde og en full tenåring gjør de aller fleste....hehe. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Tenk deg at det faktisk er mange menn i 30, 40 og 50års alderen som kjøper sex ukentlig, samme om det er i utlandet eller her hjemme i Norge. Så et lite ligg kan ikke være så ille =) Stemmer det ikke at kinesere har en "greie" med at når en gutt fyller 18år tar kompisene til den personen, han ut for å ha det gøy med horer? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hehe, auda. Ser ikke hvorfor du skulle behøve å fortelle potensielle kjærester om akkurat det der. Bare legg deg bak deg du. Gjort er gjort, og det er lite du kan forandre med det. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Enig med Aidskake. Hadde jeg hatt en kjæreste som hadde gjort det samme som deg, og valgte å fortelle meg det, så tror jeg ikke jeg hadde gjort et stort nummer av det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Fikk vi noengang svar på hva han betalte? Dette er noe man holder skjult nå, men som man trekker frem om 20 år som den absolutt verste fyllahistorien. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hehe, auda.Ser ikke hvorfor du skulle behøve å fortelle potensielle kjærester om akkurat det der. Bare legg deg bak deg du. Gjort er gjort, og det er lite du kan forandre med det. 9068771[/snapback] Må si meg enig med deg jeg også Hvorfor i all verden skulle han fortelle dette? Fikk vi noengang svar på hva han betalte? 9068949[/snapback] Er det egentlig interresant? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 19 år, utlandet og beruset. Ble leid inn på feil plass av de som står på gata og får folk inn på klubbene. Plutselig blir jeg befølt og spurt om en kjapp en av en OK dame. Å miste jomfrudommen er noe jeg hadde tenkt på lenge, og dette brå møtet var noe som fikk jeg til å prøve det der og da. (...) 8995870[/snapback] For å være ærlig, hadde ikke jeg heller klart å motstå den fristelsen! Har lest MANGE innlegg på internett om folk som angrer på nettopp det samme som deg. Men jeg synes ikke at det er noe gale i det i det du har gjort, og synes ikke det er noen grunn til å fortelle kjæresten det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det jeg tror er at du har gjort noe, du angrer. Da kan du bare legge det bak deg og la være å gjenta det, vel? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hvordan skal jeg forholde meg når jeg kommer i et ordentlig forhold, skal dama få vite det? Det er vel noe av det jeg lurer på mest og vil innput på. 8995870[/snapback] Er du gal, mann! For all del; hold kjeft om dette til potensielle damer (og til folk flest ellers også forøvrig). 8995896[/snapback] Jeg hadde ikke klart og gå rundt med noe slikt inni meg, jeg forteller og snakker med dama om absolutt alt.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fikk vi noengang svar på hva han betalte? 9068949[/snapback] Er det egentlig interresant? 9073096[/snapback] Jepp! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fikk vi noengang svar på hva han betalte? 9068949[/snapback] Er det egentlig interresant? 9073096[/snapback] Jepp! 9074504[/snapback] Definitivt! Jeg var på en tvilsom klubb i Bulgaria i fjor sommer med noen kamerater, og betalte 40 kr for en lapdance av en stripper. Da hun var ferdig, spurte hun om jeg ville ha sex eller privat striptease for en hundrings.. Sa heldigvis pent neitakk til det, selv om jeg var en kåt liten gutt på 17 år, ikke ulikt hva jeg er i dag Sånn, nå har jeg åpnet min lille sydenhemmlighet. Nå kan trådstarter fortelle hvor mye han betalte 1 Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Første gang skal gjøres og glemmes! Synes ikke det er så big deal med det første ligget jeg. Synes heller ikke dette er noe ille, du angrer og vil ikke gjøre det igjen. Jeg har gjort et tonn ting som jeg angrer på. Det bare nok en av livets erfaringer! Med tanke på fremtidige damer trenger det ikke være sjekketrikset ditt akkurat, men jeg syns ikke du skal være redd for å fortelle det til en jente du stoler på, hvis hun er noe å samle på bryr hun seg ikke noe særlig om det. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvordan skal jeg forholde meg når jeg kommer i et ordentlig forhold, skal dama få vite det? Det er vel noe av det jeg lurer på mest og vil innput på. 8995870[/snapback] Er du gal, mann! For all del; hold kjeft om dette til potensielle damer (og til folk flest ellers også forøvrig). 8995896[/snapback] Jeg hadde ikke klart og gå rundt med noe slikt inni meg, jeg forteller og snakker med dama om absolutt alt.. 9074230[/snapback] Etter hva jeg forstår, så er ikke trådstarter i et forhold nå så han mente evt til kommende kjærester (eller forstår jeg feil?). Du snakker med dama om absolut alt? Er greit med åpent forhold men det får da være måte på.. Er mange ting som jeg har vært med på som jeg ikke nødvendigvis har planer om å fortelle en evt. ny kjæreste, og tror jeg klarer å gå med "noe slikt" inni meg. Han har pult en hore, big deal (ikke det at jeg ville gjort det selv) men jeg hadde heller ikke følt noe behov for å si det til noen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg ville nok ikke ha sagt det. Håper bare du brukte kondom og ikke ble smittet av noe. Lenke til kommentar
smy Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 holde på å si ; det hu ikke vet har hu ikke voundt av. det tror kan stemme godt her Lenke til kommentar
Varen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det er vel ikke noe som er spesielt farlig. Det har jo ingenting å si hvem man bryter jomfrudommen med. Det er bare å ha sex med hvem og hva man vil, så lenge det er gjensidig og slikt. De som er prostituert er vel vanligvis det av fri vilje, så det er jo greit å gi dem litt mat på bordet i samme slengen som man har det hyggelig Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Var selv nettopp i Bulgaria og fikk tilbudt en BJ for 6 leva(en leva er ca 4.6 NOK) - grunnen til at det endte opp så billig var at jeg sa bare "i have no money, i have no money!" - tok så opp for å vise alt jeg hadde og stod der med 6 levas i hånda, og ble plutselig dratt inn på stranda. Klarte heldigvis å rive meg løs, før jeg sprang videre var utrolig morsomt; det er sånn syden er. Til trådstarter: shit happens, se på det som en artig hendelse. Det blir ikke mer enn hva du selv gjør det til. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvordan skal jeg forholde meg når jeg kommer i et ordentlig forhold, skal dama få vite det? Det er vel noe av det jeg lurer på mest og vil innput på. 8995870[/snapback] Er du gal, mann! For all del; hold kjeft om dette til potensielle damer (og til folk flest ellers også forøvrig). 8995896[/snapback] Jeg hadde ikke klart og gå rundt med noe slikt inni meg, jeg forteller og snakker med dama om absolutt alt.. 9074230[/snapback] Etter hva jeg forstår, så er ikke trådstarter i et forhold nå så han mente evt til kommende kjærester (eller forstår jeg feil?). Du snakker med dama om absolut alt? Er greit med åpent forhold men det får da være måte på.. Er mange ting som jeg har vært med på som jeg ikke nødvendigvis har planer om å fortelle en evt. ny kjæreste, og tror jeg klarer å gå med "noe slikt" inni meg. Han har pult en hore, big deal (ikke det at jeg ville gjort det selv) men jeg hadde heller ikke følt noe behov for å si det til noen. 9075628[/snapback] Hvis jeg hadde hatt meg med ei hore hadde jeg hatt utrolig dårlig samvittighet, og hvis jeg har det ønsker jeg og lette hjertet mitt, ved og snakke med kjereste eller noe slikt.. Men jeg vill alldrig rote meg borti ei hore, så den bekymringen har jeg ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg