Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Første gang med hore

Gjest Gjest_Anders_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anders_*

19 år, utlandet og beruset. Ble leid inn på feil plass av de som står på gata og får folk inn på klubbene. Plutselig blir jeg befølt og spurt om en kjapp en av en OK dame.

Å miste jomfrudommen er noe jeg hadde tenkt på lenge, og dette brå møtet var noe som fikk jeg til å prøve det der og da.

Det var nokså fort overstått, jeg var beruset men ikke full men angret noe inni faens helvette da jeg gikk ut igjen. Hva har jeg gjort nå, kommer dette til å dvele med meg resten av livet osv. En kort tanke om selvmord kom også, selv om jeg slo dette raskt i fra meg, bare fortvilte tanker.

I dag angrer jeg, men lever med det. Tenker på det nokså ofte. Flere aspekter, det at jeg mista jomfrudommen på det, støtter horeindustrien og at jeg nå er en av de som har gjort det i utlandet der mange synes det er mere greit. Jeg irriterer meg også nokså mye om at jeg ikke kunne vente, jeg var da for pokker bare 19, men der og da føltes det ut som det hastet, den kvelden kom argumentene for å gjøre det seilende, før det var overstått.

Som sagt jeg angrer, og lurer litt på hvordan jeg skal forholde det til meg. Er dette graverende i den form at jeg bør ha det som en lærepenge livet ut, eller er det noe jeg kan slå helt ifra meg, og tenke på at hora hadde gjort det før, at jeg var ganske kjapp og brukte lite tid for pengene osv.

Hvordan skal jeg forholde meg når jeg kommer i et ordentlig forhold, skal dama få vite det? Det er vel noe av det jeg lurer på mest og vil innput på.

Takker for alle svar, helst seriøse siden dette er noe jeg ikke tar lett på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan skal jeg forholde meg når jeg kommer i et ordentlig forhold, skal dama få vite det? Det er vel noe av det jeg lurer på mest og vil innput på.

8995870[/snapback]

Er du gal, mann! For all del; hold kjeft om dette til potensielle damer (og til folk flest ellers også forøvrig).

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, tror folk (dama di, når den tid kommer) vil skjønne det best om du forklarer det rett ut, som du har gjort det her. Om du får det avklart at du ikke er en "fy faaan, bønna den værste hora i syden"-type går det nok greit.

Når det kommer til det personlige får du bare forsone deg med det. Den kjipe følelsen du har nå dabber nok av etterhvert, som med andre dumme ting man gjør :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Hvis du synes det er så ille, kan du jo prøve å glemme det og tenke at du fortsatt er jomfru, og at det aldri skjedde da, og at du ikke sier det til noen, så ingen andre får vite det, om ikke folk vet det allerede

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anders_*

Takker for svar! Det gjør godt å høre dette, spesielt fra en kvinne, om det ikke er flere her. Nå er ikke alle kvinner like (heldigvis), men det er godt å høre likevel.

Tror jeg har kommet til at dette skal bli min hemmelighet, og at jeg velger å si det til en psykolog fremfor en fremtidlig dame om det må ut til noen.

Takker igjen for svar, trykket hevet seg litt nå!

• Liker 1
Lenke til kommentar

ohhh.. AKKURAT samme skjedde med en kompis på klassetur her i vinter. Dog, ha var ett år mindre enn deg, og tror han hadde gjort det før. Han kom tilbake til bare der vi satt og begynte å skryte av det (han var rimelig beruset) Neste dag, og i etterkant har han angret nå jævi som jeg har forstått det, og det er få som faktisk vet om det. :whistle:

Men uansett, jeg ville neppe ha sagt det til noen, og prøvd å hold kjeft så lenge som mulig, helst inn i graven. Men men, det går nok bra ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde nok reagert litt til å begynne med, sånn : "hææ? kødder du eller?!?" men hvis du hadde sagt at du angret osv etterpå tror jeg at jeg hadde kommet til å si at jeg var sjokkert, men at så lenge du ikke følte helt at det du hadde gjort var rett, hadde det vært ok for de fleste jenter er vel litt imot prostitusjon. Jeg ville sagt: "gjør du det igjen trenger du ikke snakke med meg" for å si det sånn..

Lenke til kommentar

Ta livet av seg fordi du har dyppa snabelen er vel å gå litt langt.

Nå kaller jeg ikke kvinner horer, men hvis man tenker på saken så kjøper vi kjærester klær, ting, hus og biler.

Horer betaler vi i kontanter, så er det virkelig så stor forskjell?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Man gjør ofte dumme ting. Jeg skjønner at du angrer. Det er ikke noe å være stolt over å ha tatt jomfrudommen sin med ei hore. Det beste er å ta den med ei man er glad i, for det blir etter hvert viktige minner man tar med seg i resten av livet. Når man en gang er 70 år og tenker tilbake på det første samleiet man hadde, så kan det ha stor betydning.

Men, drit i det. Alle gjør dumme ting, ta det som en mann. Det var bare ei hore, og hun var sikkert ren også.

Lenke til kommentar

Nå kaller jeg ikke kvinner horer, men hvis man tenker på saken så kjøper vi kjærester klær, ting, hus og biler.

8999644[/snapback]

Det er ikke sikkert de gidder å gi deg sex tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar

8999644[/snapback]

Det er ikke sikkert de gidder å gi deg sex tilbake.

8999740[/snapback]

Tja, noen få kanskje.

Kaster man penger etter noe og ikke får positiv tilbakemelding er det bare å slutte å gi noe.

Lenke til kommentar

8999644[/snapback]

Jeg håper og tror de fleste har kjærester som er sammen med folk, selv om de skulle valgt å ikke gi de gaver... Dermed bytter man ikke penger/ting mot samvær/sex.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har knølt en hore.. big deal. Iallefall ble første gangen din med en som har litt erfaring.. istedet for en lubben fjortis som har drukket for mye rusbrus og som bare "ligger der".

Enjoy life :)

Hvorfor er ordet som kommer i tankene mine når du vurderer å fortelle fremtidige damer om at du går og knuller horer..

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...