river Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hei! Jeg lurte på om noen her som har moddet ps2`en sin med magic III chip? Var det komplisert eller ganske enkelt å modde den? Jeg har god erfaring med lodding, men jeg spør for sikkerhets skyld... Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Uten å ha PS2 eller moddet PS2 for den saks skyld så er jeg redd denne tråden raskt blir stengt siden denne oppfordrer til noe som er ulovlig... :wink: Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Er det ikke lovlig å drive med modchips i norge? Det trodde i hvertfall jeg. Lenke til kommentar
river Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg oppfordrer på ingen måte til å gjøre noe ulovlig. Jeg bare spør pga jeg er interesert i å vite litt.. Jeg kommer kanskje til å prøve det selv men jeg oppfordrer da for all del ingen andre til å gjøre det. Det var bare et spørsmål til de som har prøvd det? Men er det folka her så redde for å svare på slikt så får det bare være. Si meg en ting: Har vi gjort noe ulovlig vist jeg spør om en ting (som er "ulovlig" i noen sitt syn på saken) og en annen svarer fint og ærlig på det jeg spør om? etter mitt syn så har vi ikke oppfordret noen til å gjøre det og vi har ikke gjort noe ulovlig ved å stille et par spørsmål. Derfor burde det gå greit å svare på dette for de som har prøvd. Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det er lov og modde. Det er det ulovlige du kan gjøre med moddet ps2 som ikke skal snakkes om her. Det blir som om det skulle være ulovlig og snakke om cd-brennere her. Samme sak. Back-ups til eget bruk, når du eier orginal cd er lov her i landet.... Lenke til kommentar
river Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Okey. Da håper jeg det er noen som kan svare meg vist de har vært borti det? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå