Joachimv Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Kjøpte meg en Logitech G5 lasermus i høst, noe jeg ikke angrer på. Men musematta derrimot, som fungerer utmerket på min tidligere optiske mus, men mindre bruklig sammen med min G5. Har folket noen anbefalinger? Den bør ikke være særlig mye større enn 'en standard blå musematte' som jeg har nå. Har begrenset med plass på skrivebordet. Men dersom den ikke er særlig tykk, er det jo et mindre problem å evt plassere tastaturet oppå Har sett litt på Icemat, pent design og du får de med farge men det er av glass, så jeg vet ikke helt..? Pris er uaktuelt. Men helest ikke særlig mer enn 250-300,- da dette er etter min mening en stor sum for en musematte. Endret 3. juli 2007 av viiite Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Liker du med sånn myk (dritt ) eller med hard overflate http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=324453 denne skal jeg kjøpe tror jeg Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 har i dag en sånn myk dritt ca 3-4mm tykk fra expert, gummigreie. Det er egentlig det samme. er ingen gamer, så trenger egentlig ingen gaymermatte men vil tro G5en fungerer bedre med en.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Håper for din del at du har G5 2007 edition.. Steelpad, myk og god matte. High sence = minste matten, noe alla den du har nå om jeg ikke tar feil. De harde kalde greiene får særingene ha for seg selv.. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 kjøpte G5en i høst, så antar det er 2007 Har tenkt på QcK mini(?) men synes den er kjedelig. Fungerer det ikke med IceMat? Eller går laseren bar erett gjennom glasset? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Om det er G5 2007 har du 2 "tommelknapper", ellers har du bare en. Icemat lager lyd når du bruker musen på den. Sånn "tørr knikkelyd" plast mot glass etc. Tidligere var det et problem med Icemat og enkelte muser, men jeg aner ikke hvordan G5 er. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 da har jeg 2007, derosm det er de to knappene som justerer dpi? du får jo med glides på icemat da, men er ganske så usikker. vil tro en stoffmatte er tingen ja. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Nei, tommelknapper, knappene du kan trykke inn med tommelen. (evnt. lillefingen dersom du bruker venstre hånd..) DPI knappene er med hjulet. Forskjellen på G5 og G5 2007 edition er i hovedsak at 2007 har 2 knapper til tommel. Glides får man nok med, det kan man også kjøpe til en QcK, og da er musen stille. Musmatter er smak og behag. Jeg har prøvd glassmatter, plastmatter, gummimatter og tøymatter. Func matten er relativt bra, men jeg synes den ble for hard, byttet den først ut med en tøymatte fra Ikea (av alle ting..), og den var jeg så fornøyd med at jeg kjøpte en steelpad. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 kan sterkt anbefale Steelpad 5L, selv synes jeg det er den beste musematta jeg noen gang har prøvd.. Siden G5 har så store museføtter passer det akkurat perfekt, veldig god glid. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Flyttet til riktig delforum Lenke til kommentar
zyx Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg bruker selv Razer Propad og er meget fornøyd med den, det er akkurat samme som eXactMat bare at eXactMat får du med håndleddsstøtte. Musematten er stor og laget i anodisert aluminium med et eller annet plastkompositt materiale. Så har den to sider en for presisjon og en for fart. Razer Propad + Razer Copperhead = <3 https://prisguiden.no/product.php?productId=35455 https://prisguiden.no/product.php?productId=21081 Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg bruker IceMat som musematte. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 hmm..da har jeg vist ikke G5 2007 edition likevell. har kun en tommel-knapp.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Leiter etter ny musematte til min ikke 2007 versjon, har Qpad x-large nå men musa glir ikke helt som jeg vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå