War Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Egen tråd Slettet Endret 4. juli 2007 av War Lenke til kommentar
kaffeslurper Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 konisk luftfilter. kjøp på torshov. lager litt tøffere lyd, hvertfall hvis du har turbo. ellers kan man bytte den bakerste potta ut med en billig potte-og endestuss(fra torshov), eller bare la det være åpent. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Slettet........ Endret 4. juli 2007 av War Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Motoren koster 900.000 (med norsk avgift) så den burde ikke ødelegges.Takker for svar. Er det noen regel på lydnivå om utslippet ikke endres eller effekten økes. Skulle egentlig kjøpe en dodge magnum i fjor men kjøpte leilighet for 1415000 da Og nå er det bare 590.ooo igjen på lånet så det er på tide med en ny bil. 8995759[/snapback] Bra du fortalte om hvor mye lån osv. du hadde på leiligheten, det har mye med motorlyd å gjøre. Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du kan jo bytte eksosanlegg, da blir det mer lyd. Var det sånn å forstå at bilen din har 1,3 liters motor? Eller har du moparmotoren som det er bilde av over her? Hvis du har sistnevnte er det mye godis å få i statene. Dessuten er den vel neppe helt lydløs originalt Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hva er det egentlig du spør etter? Noe som kan gjøre noe med lyden i en bil du har, eller en bil du skal kjøpe? Skal du kjøpe en bil med en motor til 900k? I så tilfelle, finner jeg det fascinerende at du spør hvordan du kan få mer lyd.. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tror hele denne tråden bare er kødd egentlig. Har du en Hemi-motor på 6L er nok ikke dårlig lyd et problem.... Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Skrev om lån pga jeg fikk en pm pga jeg har snakket om den bilen før i fjor og i min post forklarte jeg hvorfor jeg ikke kjøpte bilen i fjor. Slett hele tråden, jeg finner det sikkert ut selv. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Man kan anskaffe en cutout. http://www.quicktimeperformance.com/QTEC/index.php Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Takker Egen tråd Endret 4. juli 2007 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå