kjeLL// Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 nå har jeg nettopp vert innom "brukern" min på netshop og sett at alle varene skal vere inne. "grønne" er det sån at jeg kan hente de i morra da ? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 nå har jeg nettopp vert innom "brukern" min på netshop og sett at alle varene skal vere inne. "grønne" er det sån at jeg kan hente de i morra da ? 8995589[/snapback] vist du har kjøpt de så rekner jeg med d.... Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 skal betales i hentebu, kontant. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 da skl det vel gå fint men vist det er få av en vare kan det skje at noen kjøper/bestiller den før du har komt bort der... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) ja, har du fått delene? Endret 9. juli 2007 av 2badle Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 da skl det vel gå fint men vist det er få av en vare kan det skje at noen kjøper/bestiller den før du har komt bort der... 9005735[/snapback] Om varene først er blitt plukket så er det bare og dra for å hente dem, de går ikke til noen andre før de går tilbake til lagerbeholdninga (du har en uke å hente på IIRC). Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 jeg hentet selv ett sett corsair dominator pc6400, så TAKE IT EASY, du bare går i hentebua så kommer han snille duden når du kommer innenfor rommet og henter det du skal, så betaler du kontant, OG DET ER LETT!! Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Og hvis du er heldig får du godteri og radiostyrt bil på kjøpet også Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Og hvis du er heldig får du godteri og radiostyrt bil på kjøpet også 9056295[/snapback] jaha! :!: ossen visste du det? fikk en eske med jellybeans som hele familien likte og de likte enda bedre reklamen til netshop Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hehe, henta noen deler der for ikke så alt for lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå