Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 http://www.mobile-review.com/review/nokia-6500slide-en.shtml 3 kvartal ja, må innrømme at den frister. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Min kjære venn 6233 fikk en feil som ikke lot seg reparere, og må derfor kjøpe ny mobil. Har bestemt meg for å vente på 6500 Slide, selv om det blir noen måneder å vente. Noen som vet noe mer nøyaktig enn "i løpet av 3. kvartal"? Dette pleier jo på Nokia sitt språk å bety begynnelsen av oktober, men det er jo lov å håpe... Den ser helt perfekt ut for mitt bruk. Likte godt VGA video på 6233, og det er fortsatt ikke mange andre telefoner som har det. Savnet bare et litt bedre kamera på 6233, og det regner jeg med er vesentlig bedre på denne. Det eneste jeg ikke liker med den er at den er i slide utførelse. Skulle gjerne sett den i vanlig classic utførelse. Gleder meg til litt tynnere telefon med bedre batterilevetid og bedre kamera. Håper også den får litt bedre mp3-spiller (playlist-funksjoner) enn 6233. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 6500 kommer også i classic http://www.mobile-review.com/review/nokia-...lassic-en.shtml Litt forskjell på spesifikasjonene dog Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ja, merkelig at de ikke har lik spec når de deler modellnummer. Den classicen mangler flere ting og er ikke interessant, men det står i artikkelen du linket til at det forventes en classic, eller "candybar" versjon til 6500 slide et par måneder etter at den kommer på markedet, akkurat som 6233 gjorde etter 6280. Tror likevel ikke jeg orker å vente på denne utgaven. Ser de har oppgradert mp3-avspilleren. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå