larschroe Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Da jeg skulle se på TV i går la jeg merke til en fresende lyd, og oppdaget en koselig liten lysbue som "danset" rundt kontakten til anodeledningen på bilderøret. Jeg har gjort rent under "sugekoppen" med rødsprit, og det er så rent som det bare kan få blitt, men likevel står det og småknitrer. Så jeg tok av ledningen en gang til, vasket litt mer og blåste over med trykkluft etterpå, men problemet er der fortsatt. Noen forslag? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Da jeg skulle se på TV i går la jeg merke til en fresende lyd, og oppdaget en koselig liten lysbue som "danset" rundt kontakten til anodeledningen på bilderøret. Jeg har gjort rent under "sugekoppen" med rødsprit, og det er så rent som det bare kan få blitt, men likevel står det og småknitrer. Så jeg tok av ledningen en gang til, vasket litt mer og blåste over med trykkluft etterpå, men problemet er der fortsatt. Noen forslag? 8995553[/snapback] Jeg kan nok ikke hjelpe deg med tips om å bli kvitt den, men jeg ville bare si at da jeg fikk overslag i min bakprojeksjons-tv fra Thomson leverte jeg den inn og fikk erstatning på reklamasjon. Vet jo ikke hvor gammel din er, men er den under 5 år kan du jo prøve deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå