KnutIvars Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Hei! Tenkte jeg skulle legge ut et selvprotrett her.... Jeg har vel ikke akkurat lagt vekt på at det skal fremstille meg så naturlig som overhode mulig, men heller at det skal være litt tøfft. Tatt i speilet på badet... E-500 m/14-54mm trådløs utløsning av FL-36 (som lå vedsidenav vasken). Så take your best shot; Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Hadde du redigert bort veggen i bakgrunnen så hadde bildet gitt en mer skummel/røff effekt, ellers kult bilde! Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Hm... du har kanskje rett i det. Her er en ny utgave der jeg har fjerna bakgrunnen + fjernet litt av lyset på mitt venstre kinn (høyre for de som ser på da...) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Fjærn den svarte halvparten av bildet. Ellers var det utrolig kult. Spesielt at det er så synlig skarphet på ansiktet ditt, til tross for at det er mørkt. Ellers føler jeg meg litt dum som spør, men er du mørkhudet eller hvit ? Jeg vet man kan få hvit hud til å see ganske så mørk ut sånn som det her, bare det er riktig lyssetting. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 hehe..... jeg er en "wigger" ... hehe; en omvendt Michael Jackson... neida. Her er en liten versjon av orginalbildet: Måten det er gjort på er "Channel Mixer" i PS. Ganske mye tull en kan få til med et lag channel mixer Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 hah da hadde jeg rett, selv om huden så køl svart ut så var ikke fasongen på ansiktet det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Kult bilde. Syns du fikk frem den tøffe effekten du sier du prøvde på. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 vet hvertfall at jeg må prøve channel mixer litt mer Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 vet hvertfall at jeg må prøve channel mixer litt mer 9000028[/snapback] Jupp... Dette har jeg jo brukt "grayscale" på .... eller hva den nå heter den checkboxen ... En kan leke med farger og annet også da... ganske gøy Sammen med diverse filter mask og andre effekter, kan en oppnå mye gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå