Regone Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Etter mitt Saitek Eclipse tastatur (som desverre ble ødelagt) kjøpte jeg meg Logitech Classic Keyboard på elkjøp. jeg syns det så helt greit ut for den prisen. Det som jeg syns var dumt med dette, var at knappene var litt vonde og trykke inn + at det ikke gikk ann å stille lyden på tastaturet. Men det er en annen sak.. Litt senere merket jeg at jeg ikke kunne holde mer enn 3 knapper samtidig inne på dette, jeg har aldrig hatt problem med det før det gjorde meg irritert så jeg sjekka rundt på nettet etter samme problem men fant ikke noen løsning.. Forskjellen på dette og Saitek tastaturet er vel kun pluggen (Saitek = USB og Logitech = PS/2)? Er det noen som har peiling på dette? er pluggen problemet har jeg tenkt meg å kjøpe et nytt tastatur med USB. Endret 3. juli 2007 av Regone Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 3 knappers problematikken er normal, sjekk om det finnes egne drivere online som kanskje kan fikse problemet. når du sjekker tastatur på komplett, så er det noen som annonserer 3+ buttons eller noe. Lenke til kommentar
Regone Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) 3 knappers problematikken er normal, sjekk om det finnes egne drivere online som kanskje kan fikse problemet. når du sjekker tastatur på komplett, så er det noen som annonserer 3+ buttons eller noe. 8995308[/snapback] Nope.. ser ikke ut til å være noen driver for dette tastaturet på Logitech.com. Kun for alle de andre tastaturene fulgte heller ikke med noen CD med dette.. skal sjekke litt på komplett etter et tastatur med 3+ buttons. Noen som har et bra forslag for et slikt tastatur? helst rundt 200 kr. Edit: Fant ingen tastatur med info om 3+ på komplett Endret 3. juli 2007 av Regone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå