Sewero Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Starter innstallasjonen og den starter litt så kommer feilmeldingen "read error" har brukt denne cd'n flere ganger og aldri hatt problemer med den. Hvordan fikkse problemet? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Dersom du har CD-nøkkelen kan du vel bare laste ned installasjonsprogrammet. For øvrig ville jeg forsøkt å tørke av CD-en for støv. Bruk noe som ikke setter merker eller fettrester (hender er altså noe en bør unngå). Endret 3. juli 2007 av aadnk Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Dersom du har CD-nøkkelen kan du vel bare laste ned installasjonsprogrammet. For øvrig ville jeg forsøkt å tørke av CD-en for støv. Bruk noe som ikke setter merker eller fettrester (hender er altså noe en bør unngå). 8997927[/snapback] Allerede prøvd å tørke av. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Allerede prøvd å tørke av. 8998787[/snapback] Vel, da kommer du nok ikke videre uten spesialutstyr. Det lureste er nok bare å skaffe deg installasjonsprogrammet på en annen måte (det være seg nedlasting eller andre CD-er). Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Allerede prøvd å tørke av. 8998787[/snapback] Vel, da kommer du nok ikke videre uten spesialutstyr. Det lureste er nok bare å skaffe deg installasjonsprogrammet på en annen måte (det være seg nedlasting eller andre CD-er). 9000032[/snapback] Funka med linken jeg fikk;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå