EvilElvis99 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Er det mulig å få en link i ett layer til å åpne seg i ett annet layer på siden?. Har prøvd å navngi layerene, men til ingen nytte tror jeg - noen som vet? ee Lenke til kommentar
espanos Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 prøv show/hide layers... Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Har prøvd show/hide layers, men får det ikke til å virke slik som jeg vil. Nooen andre forslag? ee Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 hmm.. Vet ikke helt om jeg forstod riktig, men kan iFrames eller patTemplates gjøre samme nytten? Mvh, Joachim Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det ER show/hide layers du må bruke. 1) Lag en link (trenger egentlig ikke å være i en layer) 2) Lag layern du vil vise/gjemme (gjem den!) 3) Merk teksten (linken) 4) OnClick show layer Husk at layern du skal vise må først være gjemt for å så bli vist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå