Kimelimm Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei! http://www.break.com/index/iphone-hidden-features.html Er dette sant? :O Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 tja er vell for det beste bare skjermsparere og kamra funksjoner da . vell penger kommer du ikke til og få ut av den da Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Feilpostet? Passer nok bedre i humorseksjonen.... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Humor? trudde dette var ekte saker at du kunne Xraye handa og slik! Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Haha, er jo ironi De later som om iPhone er SÅ fantastisk (noe den ikke er), og legger til masse ekstra funksjoner og dilldall for å få den til å virke enda bedre på en ironisk måte. Dere forstår sikkert hva jeg mener Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Så du kan ikke X-raye handa og slik? Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Så du kan ikke X-raye handa og slik? 8995342[/snapback] jojo. kul funksjon ikke sant? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Kjempekul! Kanskje jeg ska kjøpe den Er alt smo er på den videoen utenom pengene riktig? Kan jeg drikke cola og barbere meg ? (ikke gjøre det direkte da duh) Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 jepp. Alt på den videon er ekte. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 vel tviler på at du finner benbrudd med xray , den erstatter vel bare den delen av kroppen den ser med en ben lignende struktur i rett farge skala , altså en facy foto funksjon Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 vel tviler på at du finner benbrudd med xray , den erstatter vel bare den delen av kroppen den ser med en ben lignende struktur i rett farge skala , altså en facy foto funksjon 8995830[/snapback] Eller så har de kanskje lagt til disse funksjonene for morro skyld når de redigerte den på pcen sin? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg går utifra at alle her skjønner at dette er kødd hehe Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ikke så gale de effektenen på den videoen.. Ser ut som den har lurte noen her ja.hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå