7r Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ser at MIST er blant de beste i test blant støysvake strømforsyninger her på hardware.no. Noen som har erfaringer med den?? PCen min bråker som et treskeverk, og jeg tenker nå å få gjort noe med det. Oppsett: HK: Abit IC7 MAX3 Prosessor: P4 2,8 GHz 4 Minne: Twinmos 4 Gb DDR RAM HD: 2x160 Gb Seagate Barracuda S-ATA DVD-brennere: Plextor 708A og Plextor 755 SA Skjermkort: Matrox Millenium 750P AGP 8X TV-kort: Hauppage PVR-500MCE Lydkort: EMU1820m Kabinett: Lian-Li PC60 4 80 mm vifter Strømforsyning: Enermax 350W Matrox-kortet bråker også endel, så jeg vurderer å skifte det; samt kutte ut noen av kabinettet-viftene, evt. bytte 2-3 av viftene med en større 120 mm vifte. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg har ikke mye erfaringer med strømforsyninger, men jeg kan trygt anbefale Mist. Har akkurat bygget meg en ny pc med stillhet som formål, derfor valgte jeg Mist. Og kan derfor kan jeg anbefale både kabinettet og strømforsyningen som jeg har kjøpt. Delene den består av står i signaturen min. Så hvis du bytter de to delene har du nok en "helt ny pc". Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 ta en titt på HIPER sine PSU'er de har noen så godt som lydløse PSU'er på 480 watt som er helt greie, har en selv og den er så godt som lydløs (14db) og har ingen problemer med den jeg IAF Lenke til kommentar
Hans Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 ta en titt på HIPER sine PSU'er de har noen så godt som lydløse PSU'er på 480 watt som er helt greie, har en selv og den er så godt som lydløs (14db) og har ingen problemer med den jeg IAF 8996370[/snapback] Jeg slenger meg på denne, da jeg også skal ha meg ny, stillegående PSU. Har snust litt på Hiper sine. Hvilken av modellene har du, weebl? Litt kjekt om den hadde vært modulær og =) Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Corsair HX520W er anbefalt stille strømforsyning på Silentpcreview.com. Kommer det ikke også en del støy fra OTES-løsningen på Abit IC7 MAX3? Endret 5. juli 2007 av LAEN Lenke til kommentar
7r Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Corsair HX520W er anbefalt stille strømforsyning på Silentpcreview.com. Kommer det ikke også en del støy fra OTES-løsningen på Abit IC7 MAX3? 9012209[/snapback] Synes ikke det, men det er godt mulig for alt jeg vet Corsair-alternativet ditt virker fornuftig. Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg har en strømforsyning fra Be-Quiet, den er bortimot lydløs. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Enig med Uluen helt supere PSU'er fra BeQuiet Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Min BeQuiet tok kvelden etter 3 år. Gå for Corsair HX520 (Seasonic) . Endret 9. august 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Min BeQuiet tok kvelden etter 3 år.Gå for Corsair HX520 (Seasonic) . 9242535[/snapback] har du prøvd en av de nye? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Min BeQuiet tok kvelden etter 3 år.Gå for Corsair HX520 (Seasonic) . 9242535[/snapback] har du prøvd en av de nye? 9242562[/snapback] I tre år ? - nei . Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mist er en rimelig stille strømforsyning. Har en sånn en jeg er godt fornøyd med, men den lager faktisk litt lyd(øret inntil kabinettet) når PC'en er avslått. Hovedkortviftene er som regel de som lager mest plagsom lyd, kan du skifte ut disse med passiv kjøling vil det hjelpe mye. Vifter levert med Lian Li kabinetter mye synes jeg. Det er bare å bytte dem ut, helst i noe større snarest mulig. Skjermkortet bør du kunne erstatte med noe passivt som yter bedre. Antar at diskene dine er opphengt i gummiforinger, så de er det ikke mye å hente på. Det burde ikke koste allverdens å få ned støynivået betraktelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå