FJERNET111 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Mobilen min tok kvelden i dag (6280), så jeg bestilte meg en Eton X500+ og lurer på om det er noen som har erfaringer med denne? Alltid greit å vite litt før jeg får mobilen. Hvordan er f.eks. responstiden? Er den treg i bruk? Og kan man bruke vanlige telefonfunksjoner uten stylus? Gidder liksom ikke dra frem en stylus hver gang jeg skal ringe noen. Så håper det er noen her på forumet som har en slik, da jeg er veldig interresert i erfaringer med denne mobilen. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Ingen som har denne eller har noen erfaringer å dele? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Eten har vel strengt tatt aldri vært noen storselger i Norge? Uansett, den er nok som de fleste Windows Mobile-telefoner, og der er det en del som har erfaringer ... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Får vel ta til takke med de 4-5 anmeldelsene jeg har lest og finne ut for meg selv seinere i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå