PIIIpower Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Finnes dette, ser at det er USB ratt til PS2 og det burde da fungere på pc? eller? Hvis noen har noen konkrete å anbefale så kom igjen, men det må være Force Feedback og ikke separat psu. (må ta strøm gjenom usb/gameport). Lenke til kommentar
Raga Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Har selv et logitech FF PS2 ratt, som fungerer på PC etter at jeg lasta ned drivere. Har også spilt med et MOMO ratt på PS2. Tror alle Logitech usb ratt skal virke på begge. (De har samme driver.) Har desverre ikke sett et FF ratt som ikke har separat strøm. Lenke til kommentar
gemmi Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Har selv et logitech FF PS2 ratt, som fungerer på PC etter at jeg lasta ned drivere. Tror alle Logitech usb ratt skal virke på begge. (De har samme driver.) Jeg har et Logitech Driving Force ratt til PS2. Er det det du også har? Kan du gi meg en link til drivere for bruk på PC? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg har enda ikke fått mitt MOMO Racing Force til å virke på PS2, men jeg har ikke brukt mye tid på å prøve heller.. Lenke til kommentar
gemmi Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 YES!! Fikk mitt Logitech Driving Force til PS2 til å funke på PC'en etter at jeg fant en driver. Fikk 3 ganger mer for pengene med en gang. Bakdelen er vel at nå får jeg sure unger (og muligens en sur kone??) Sånt går vel forhåpentligvis over, eller.....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå