raCer2k Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Når jeg starter opp pcn kommer det opp en feilmelding som sier følgende: Application Launcher Kan ikke laste inn konfigurasjon Har hatt en del problemer med pcn i det siste så tenkte at det ville hjelpe å innstallere windows på nytt, når jeg prøver på det kommer det opp at windows ikke finner hardisken min. Veldig rart. Jeg kommer jo inn på windows osv. men kommer meg ikke inn på internett, alle nettverkstilkoblingene mine var plutselig vekke, start menyen min så plutselig helt annerledes ut, dette skjedde etter maskinen hadde vært avslått, og jeg slo den på akkurat som normalt. Altså jeg har ikke tuklet med noe. Noen som kan hjelpe? Takk for kjappe svar! Lenke til kommentar
kripet Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 ingen som vet? 8996919[/snapback] Sata disk? Lenke til kommentar
raCer2k Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 ingen som vet? 8996919[/snapback] Sata disk? 8997068[/snapback] Stemmer det Lenke til kommentar
arnfinnb Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Når jeg starter opp pcn kommer det opp en feilmelding som sier følgende: Application Launcher Kan ikke laste inn konfigurasjon Har hatt en del problemer med pcn i det siste så tenkte at det ville hjelpe å innstallere windows på nytt, når jeg prøver på det kommer det opp at windows ikke finner hardisken min. Veldig rart. Jeg kommer jo inn på windows osv. men kommer meg ikke inn på internett, alle nettverkstilkoblingene mine var plutselig vekke, start menyen min så plutselig helt annerledes ut, dette skjedde etter maskinen hadde vært avslått, og jeg slo den på akkurat som normalt. Altså jeg har ikke tuklet med noe. Noen som kan hjelpe? Takk for kjappe svar! Hei. Har nettopp fått samme feilmelding (oppstod mens maskinen var aktiv). Har ikke funnet noen løsning på problemet. Har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå