tommy_sn Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei! Noen som vet om noen bra nettsjapper som selger film og musikk postere? Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Fant ikke stort der.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Uh? Det jeg mente med *mine innlegg* var at jeg vil ha denne tråden i mine innlegg da jeg ser etter det samme Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Uh? Det jeg mente med *mine innlegg* var at jeg vil ha denne tråden i mine innlegg da jeg ser etter det samme 8994630[/snapback] Eneste jeg kan tenke meg er posterparadise.no. Endret 3. juli 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Er klar over at det går ann å legge til en tråd i favoritter, men er mye enklere og ha den på mine innlegg da jeg aldri bruker favoritter Men on topic, så ikke gale ut den siden, har du kjøpt noe der før? Er det en seriøs side? Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Ja, vet om den..men fant ikke det jeg ville ha der..hehe. Play.com selger også, men de sender jo ikke sånt utenfor UK så.. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Skulle gjerne hatt tak i den postern her: http://www.imdb.com/gallery/ss/0418279/Ss/...ath_key=0418279 Lenke til kommentar
Northland Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du kan jo alltids ta turen innom nærmeste kino og spør dem pent! Er verdt et forsøk, siden de ofte har mangen liggende! Vis det ikke haster kan du jo eventuelt spør om du kan få/kjøpe når plakatene skal byttes ut! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Er Transformers filmen kommet? Hvis ikke kan du jo gå på premieren.. Av og til får du poster da..;P Gjorde i alle fall det for noen år siden da jeg var og så Harry Potter på premieren.. Ellers så prøv ut det DarkerGlow foreslår.. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Husker en god nettbutikk som solgte postere, men kommer ikke på den i farten. Eventuelt kan du bruke eBay, mange skjulte skatter der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå