chokke Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Ja, har det sånn at det som skal være svart ha en sykelig grønn farge nå. Denne graden av grønnhet varierer i styrke, noen ganger (som nå) er den helt ekstrem, mens andre ganger er det bare litt. Fiks tips om å dunke borti skjermen, som gir hell noen ganger, mens andre ganger ikke. Så lurer på hvorvidt det er skjermen eller skjermkortet. Noen ganger er det ikke noe galt, og jeg blir helt sprø av detta. Bilde 1: innstalasjon av nyeste grafikkdriver Bilde 2: Skjermsparern som skal være svart som på bilde 3 Bilde 3: Skjermsparern på den andre skjermen, som er normal... Hva kan være galt? Er ikke kabelen, det er jeg sikker på. Flinke meg klarte å poste på feil sted tror jeg, trodde jeg var på skjermdelen Endret 3. juli 2007 av chokke Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Testet skjermen med annet skjermkort? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 crt skjerm? etter at jeg mista min crt skjerm i gulvet blei alle farene helt fjerne, hvis det hjelper å dunke i skjermen virker det som det er noe som ikke stemmer med skjermen, prøv å sjekk med en annen skjerm. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Nec 1770 NX eller no, LCD. SLo hardti sia istad og da fiksa den seg og har blitt "normal" lenge nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå