Gå til innhold

Verdens beste film nominasjon - Les første post!


Speik

Anbefalte innlegg

6,5 er da ingen dårlig karakter på IMDb, jeg regner 7 som en skikkelig god karakter. Jaws 3 (som du vil ha med), har ynkelige 2,5...

 

Edit:

Jaws 3

Amerika terroriseres på ny av fisk. Dette er den beste filmen i serien, da denne har den største hvithaien. Tempoet og oppbygningen i filmen er perfekt, effektene er imponerende og stemingen er akkurat slik den skal være i en god skrekkfilm.

9003043[/snapback]

Syns ikke det var noen god begrunnelse :ph34r:

 

Edit 2: Omformulerte meg.

Endret av Mr. Bakke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
American History X

 

Hva kean jeg si? Denne filmen forandret mitt syn på rasismen, som var posetivt.

Edward Norton spiller bedre enn noen gang i en perfekt rolle der han går Fra en Sint ung Nazist til en voksen klok og varm man.

Denne filmen gjorde slik at jeg kunne grine av filmer og til og med den kaldeste kuleste som feks Steven Seagal hadde fått i en klump i halsen.

Anbefales på det varmeste.

9003048[/snapback]

Er så enig med deg der.

Jeg personelig vil nominere Naked Gun 2

sprø humor som er i samme klasse som Mel Brooks sine filmer.

Endret av morten-sol
Lenke til kommentar
Tidenes beste film har ikke 6.5 i snitt på IMDb. Den har absolutt ingenting å gjøre i en slik avstemning, med mindre det skal være 17500 alternativer :/

9011563[/snapback]

 

Men Jaws 3 har veldig mye å gjøre i en slik avstemning?

 

Selveid er veleid.

 

Noen som vet hvor Wh1te er? Vil helst ha med hans nominasjoner før tråden stenges.. Samme gjelder Cun

Endret av Speik
Lenke til kommentar

Magnolia

Tom Cruise er ganske kjekk i denne, med langt hår og greier. Hele greia er forferdelig velspilt og har vidt forskjellige, men herlige karakterer. Filmhistoriens beste høydepunkt, kanskje med unntak av showdown i The Good, The Bad & The Ugly.

 

Nuovo Cinema Paradiso

Tidenes mest rørende film om forholdet mellom kinomaskinist Alfredo og kinomaskinistfan Salvatore. Det hele er utrolig gripende og engasjerende.

 

Rear Window

Hele filmen foregår i bakgården til James Stewart. Så enkelt plot, men herregud så engasjerende og spennende det er.

 

 

På tide at noen nominerer Titanic.

Endret av atsjoo
Lenke til kommentar

Planet of the Apes (1968)

En utrolig fortelling om en skummel fremtidsvisjon. Mange skulte refferanser til vår egen situasjon i verden. Like aktuell i dag som for 40 år siden.

 

 

Rosemary's Baby (1968)

Veldig skremmende film som på en unik måte for deg til å, sammen med hovedpersonen, bli ekstremt paranoid.

 

 

The Breakfast Club (1985)

Den ultimate '80-talls-filmen. Veldig god karakterutvikling. Underholdende på en ubeskrivelig måte.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...